Når fikk babyen navnet sitt?

Navnet var delvis bestemt lenge før den kom.
Hvis vi fikk gutt skulle han hete Finn Olav.
Hvis vi fikk jente skulle hun hete Mary og noe.

Det ble til slutt et barn [emoji4]
 
Vi hadde en topp 3 klar til fødsel, og ville se an hvordan ungen var først. Fikk navnet sitt dagen etter fødsel [emoji4]
 
2 mnd etter fødsel på førstemann, hadde navn klart, men jeg var så overveldet over hvor fin han var, at ingenting passet :hilarious:. Og andre fra jeg hadde positiv test og magefølelsen sa det var jente :hilarious:
 
Ca uke 14-15 ble jente navn bestemt, jeg var helt sikker på det ble jente så uke 19 når vi fikk bekreftet kjønn, som var jente selvfølgelig :) :p
 
Vi bestemte oss for jentenavn dagen etter vi fikk positiv test, og har ikke engang snakket om andre navn. Jeg foreslo mitt favorittnavn, han kom med sitt og vips hadde vi et dobbeltnavn klart som vi begge ble helt forelska i!

Guttenavn sliter vi med. Vi har ett som vi begge er enige om at vi kan bruke, men ingen av oss er spesielt fornøyde :p
 
Rett etter fødselen :) Trodde vi hadde navnet klart, helt til vi så han.
 
Etter fødselen. Visste ikke kjønn så vanskelig å gi navn :)
 
Førstemann landet vi 2-3 dager etter fødselen, selv om vi var ganske i mål før fødsel. Andremann fikk navnet sitt på fødestua. Minsten ble en uke gammel akkurat før vi klarte å lande.
 
Back
Topp