Når fikk babyen din hår?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linn
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linn

Guest
Ja, når fikk din baby hår..og ikke bare de babyfjonene (som er utrolig søte)?

Sukk.. Jeg vil si toåringen enda har det:( Eller kanskje en mellomting. Skikkelig hår er det definitivt ikke. Eldste har den manken, begynte å komme da hun var 1,5 kanskje..

Her er 1-åringen født med en skikkelig manke her :-) Mistet nesten alt pga. skurv, men det vokste fort ut igjen :-) Snart dra for å klippe han for 2. gang :-)

Min hadde masse hår da han ble født. Men siden vi startet å klippe ham ganske tidlig, og måtte klippe ofte så hadde han fått "storgutthår" som ettåring.. altså var det ikke silkemykt lengre ; p

Gutten min var født med masse hår, ble borte men vokste fort ut igjen. så stussa håret hans 3-4ganger før han fylte 1år.. Jenta mi på 2år har fremdeles ganske kort hår, men har stussa luggen 1gang nå...

Min hadde masse hår da han ble født. Men siden vi startet å klippe ham ganske tidlig, og måtte klippe ofte så hadde han fått "storgutthår" som ettåring.. altså var det ikke silkemykt lengre ; p
Samme her :-)

Jenta er født med masse hår,og mistet kun bitte litt bak.. men nå er hun 1,5 år og har langt hår og har hestehale :-)

Sofie var født med en del hår, men mistet det gradvis. Da hun var ett år var hun nærmest skallet. Begynte vel å vokse litt etter det.

Sent from my iPhone using BV Forum

Min var født med masse hår :) han mistet nesten alt utenom på toppen så han hadde hanekam :P nå er han snart 2 og har klippet han minst 4 ganger :P

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

På jentungen begynte ikkje håret å voksa skikkelig før ho va ca 2,5 år.

Mini ble født med hanekam!!! jeg derimot hadde ikke hår før jeg var sikkert 3år

Sent from my iPhone using BV Forum

Her ble de siste babyhårene tatt ved første hårklipp, dagen før to årsbursdagen:)

Gutten fødes me masa hår. Har klippt han 4 ganger hitils å han er 1 år 8 mnd.

Her ble frøkna født med mye hår og det e blitt mye lenger nu enn da ho ble født :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1401109340180.jpg
    1401109340180.jpg
    62,9 KB · Visninger: 31
  • Liker
Reactions: BMC
Back
Topp