Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så det er ikke farlig at det ikke fester seg? det har jo fremdeles god tid på å feste seg hos meg, men ser at hos de fleste førstegangsfødende så er hodet festet på denne tiden..Sniker.
Det er ikke sikkert at det fester seg i det hele tatt. Såvidt jeg har skjønt er det vanligvis ikke noe problem, det fester seg når fødselen starter. Hos meg gjorde det ikke det da heller og jeg endte opp med å bli satt i gang, mest sannsynlig på grunn av det.
Fra forrige svangerskapSpør her selv om jeg ser det var noen som hadde en lignende tråd Når er det vanlig at hodet til førstegangsfødende fester seg? jeg er snart 38 uker, og hodet var ikke festet enda... hva skjer om det ikke fester seg?
Da storebror ble født startet det med at vannet gikk, uten rier. Da ville de jeg skulle ligge til observasjon en stund, og hvis jeg skulle reise meg, f.eks for å gå på do, så måtte jeg tilkalle jordmor etterpå for å sjekke at han hadde det bra. Det de er redde for er vel at navlesnoren skal komme ut av åpningen og komme i klem, og det kan jo skje når hodet ikke er festet og sperrer åpningen. Da er det tryggest å ligge. Men heldigvis startet riene et par timer senere.godt å høre at det er flere men har hørt noe om at det kan være farlig dersom fødsel starter?