Når fester et blastocyst seg?

Med icsi-jenta vår hadde jeg en liten blødning 8 dpo. Trodde løpet var kjørt og gikk rett i kjelleren. Nå er hun over 3 år[emoji16][emoji16]
 
Med icsi-jenta vår hadde jeg en liten blødning 8 dpo. Trodde løpet var kjørt og gikk rett i kjelleren. Nå er hun over 3 år[emoji16][emoji16]
ja, spottingen min kom jo 9dpo da, men ikke fått noe frisk blødning.
Håper virkelig det rr en festeblødning❤️
 
Var spotting jeg hadde og. Ikke frisk blødning[emoji4] Ja, får håpe det er det[emoji173]️
Ja, får satse på det❤️
Har ikke økt i mengde foreløpig hvertfall:)
Hvis dette lykkes, så får man håpe at denne forskjellen utgjør miraklet , fra de andre mislykkede forsøkene:)

Er jo egentlig ikke over , før man har fått negative tester etter 16 dager :)
Alt er jo egentlig mulig her.
 
Hvilke dager var det da?
Mensen kommer fryktelig tidlig nå da synes jeg evnt. Nesten 1uke for tidlig.
Er kun når jeg tørket meg, at det kom litt på papiret. Da var det bare litt brunt og pittelitt rosaaktig slim. Ingen frisk blødning liksom....
Jeg fikk 3 + på ukesindikatoren og fulgte ikke med på syklusen min:happy: Tror det var en uke etter forventet mens.
 
Håper du lykkes nå!!

På fryseforsøket testet jeg positivt 11 dpo! Men den var meeget klar, og jeg hadde nok fått positivt 9/10 dpo om jeg hadde testa tidligere! Mista desverre i MA i uke 6!

På ferskforsøket når jeg ble gravid nå så testa jeg positivt 9 dpo!

Men fryseforsøk kan slå ut senere[emoji5]

Hei,
Ser dette er en gammel tråd.. Men; er på rugedag 6 etter innsett av 2 fryste blastoegg i naturlig syklus med lutinus/ progynova. Fikk liten blødning idag..
Kan dere fortelle meg hvilken dpo dag jeg er på nå? Forvirret :singing:
 

Tusen takk, Regnbuemammaer! ❤️
Så eggets ‘alder’/dager pluss dager siden innsett..
Nå er jeg med :finger005

Ps. Mindre blødning ikveld, kan jeg håpe på festeblødning eller er det for sent? Om ett av disse ikke fester seg, vil det blø ut?

Kjenner jeg begynner å miste håpet..

Takk for at du tok deg tid ❤️
 
Tusen takk, Regnbuemammaer! ❤️
Så eggets ‘alder’/dager pluss dager siden innsett..
Nå er jeg med :finger005

Ps. Mindre blødning ikveld, kan jeg håpe på festeblødning eller er det for sent? Om ett av disse ikke fester seg, vil det blø ut?

Kjenner jeg begynner å miste håpet..

Takk for at du tok deg tid ❤️
Hvordan går det? :)
 
Noen her som har satt inn blastocyst ( befruktede egg dag 5) testet negativt dag 8 etter innsett. Begynt spotte litt brunt å fortsatt vært gravid? Lurer på om alt håp er ute. Bruker cyclogest. Kan man reagere på det i form av spotting? Men som sagt negativ test i dag (dag8 etter innsett)
 
Back
Topp