Når fester et blastocyst seg?

Håpfullemeg

Flørter med forumet
hei skjønne damer :)
Hadde nettopp innsett av 5 dagers blasto( fryseforsøk naturlig syklus)

Er idag på rugedag 4 ( 3dpt5 )
Har ikke hatt noe som helst symptomer hittil , frem til idag. Fikk en ekstrem stikkende krampe i hele nedre del av mage, som kom i to tette omganger på kun 5-10 sekunders varighet.

Kan dette ha vært festesmerte? Så sent? 8dpo liksom?
Blir veldig glad for svar;)
 
Alt fra 6 til 12 dåp, fryseegg kan også være litt tregere.
 
Alt fra 6 til 12 dåp, fryseegg kan også være litt tregere.
Dåp i nærmeste fremtid? ( autokorrekt?)

Ja, da kan det jo ha vært det da faktisk:)
Trodde det var altfor sent jeg da. Alltid innbilt meg at dette skjer innenfor døgnet eller to, etter innsett...
Har ingen medisinstøtte, så er kun kroppens signaler dette her. Selvom alt annet uteblir da. Men hva kan man vel vente, når det er så tidlig :)
 
Dåp i nærmeste fremtid? ( autokorrekt?)

Ja, da kan det jo ha vært det da faktisk:)
Trodde det var altfor sent jeg da. Alltid innbilt meg at dette skjer innenfor døgnet eller to, etter innsett...
Har ingen medisinstøtte, så er kun kroppens signaler dette her. Selvom alt annet uteblir da. Men hva kan man vel vente, når det er så tidlig :)
Autocorrect ja, hyggelige kontrollen.
Kan ta lang tid det der, derfor man har testdato så sent.
 
Her kjente jeg det festa seg to dager etter innsett! Stakk skikkelig til! Testa klart positivt 4 dager etter det igjen![emoji5]

Men som nevnt over kan det være alt fra 6-12 dpo, og fryseegg kan være litt trege[emoji5]
 
Her kjente jeg det festa seg to dager etter innsett! Stakk skikkelig til! Testa klart positivt 4 dager etter det igjen![emoji5]

Men som nevnt over kan det være alt fra 6-12 dpo, og fryseegg kan være litt trege[emoji5]

Jeg har som sagt ikke hatt noe særlig murring eller noe ... men idag på vei hjem fra jobb, så fikk jeg ordentlig krampetrekninger i underlivet.

Men som sagt, 8 dpo er vel en smule sent å feste seg, når egget har delt seg så mange ganger at det er umulig å telle lenger....? ( ved innsett)
Har bare bittelitt stølhet el murring der nå...
vet ikke hva jeg skal tro jeg. Om det bare er ligament smerter el hva. Men det var liksom ordentlig vondt og
 
Legen sa til meg at de ofte fester seg 6-7 dpo[emoji4]
Ja, dette er jo hva jeg har hørt også da... så derfor jeg synes at 8dpo var litt vel sent. Men krampetrekning fikk jeg jo uansett om det er festing el ikke. Kan jo være det har skjedd mens jeg har sovet også. At dette var ligamentsmerter. Nå har jeg en veldig mild murring på høyre side....
 
Jeg har som sagt ikke hatt noe særlig murring eller noe ... men idag på vei hjem fra jobb, så fikk jeg ordentlig krampetrekninger i underlivet.

Men som sagt, 8 dpo er vel en smule sent å feste seg, når egget har delt seg så mange ganger at det er umulig å telle lenger....? ( ved innsett)
Har bare bittelitt stølhet el murring der nå...
vet ikke hva jeg skal tro jeg. Om det bare er ligament smerter el hva. Men det var liksom ordentlig vondt og

Det kan absolutt feste seg 8 dpo!! Er bare en dag senere enn når det festa seg til meg! Og jeg kjente ikke murringer før noen dager etter det igjen! Så jeg har troa på embryoet ditt jeg altså[emoji7][emoji7][emoji7]
 
Det kan absolutt feste seg 8 dpo!! Er bare en dag senere enn når det festa seg til meg! Og jeg kjente ikke murringer før noen dager etter det igjen! Så jeg har troa på embryoet ditt jeg altså[emoji7][emoji7][emoji7]
Jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg enkli'...
Jeg merker at jeg tør ikke håpe for mye denne gangen, samtidig som jeg ikke er nistressa på at det ikke skal lykkes.....
mitt 7. Innsett, hatt 1MA og 1 kjemisk.
Kjemiske var i februar.

Men klart. Jeg håper virkelig at det klaffer denne gangen:)
Hvilken dpo testet du positivt på da?
 
Jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg enkli'...
Jeg merker at jeg tør ikke håpe for mye denne gangen, samtidig som jeg ikke er nistressa på at det ikke skal lykkes.....
mitt 7. Innsett, hatt 1MA og 1 kjemisk.
Kjemiske var i februar.

Men klart. Jeg håper virkelig at det klaffer denne gangen:)
Hvilken dpo testet du positivt på da?

Håper du lykkes nå!!

På fryseforsøket testet jeg positivt 11 dpo! Men den var meeget klar, og jeg hadde nok fått positivt 9/10 dpo om jeg hadde testa tidligere! Mista desverre i MA i uke 6!

På ferskforsøket når jeg ble gravid nå så testa jeg positivt 9 dpo!

Men fryseforsøk kan slå ut senere[emoji5]
 
Håper du lykkes nå!!

På fryseforsøket testet jeg positivt 11 dpo! Men den var meeget klar, og jeg hadde nok fått positivt 9/10 dpo om jeg hadde testa tidligere! Mista desverre i MA i uke 6!

På ferskforsøket når jeg ble gravid nå så testa jeg positivt 9 dpo!

Men fryseforsøk kan slå ut senere[emoji5]
Ja, burde komme en strek snart kanskje.
Men jeg fikk beskjed fra klinikken, at man trengte ikke nødvendigvis teste positivt så mye tidligere med blasto. Det avhenger av hvor fort kroppen produserer hcg og hvor mye...

Håper at jeg på mandag hvertfall , har to streker. Kan ikle skjønne hva den krampen igår var altså...
 
Ja, burde komme en strek snart kanskje.
Men jeg fikk beskjed fra klinikken, at man trengte ikke nødvendigvis teste positivt så mye tidligere med blasto. Det avhenger av hvor fort kroppen produserer hcg og hvor mye...

Håper at jeg på mandag hvertfall , har to streker. Kan ikle skjønne hva den krampen igår var altså...

Vi er alle forskjellige ifht hvor fort og hvor mye hcg vi produserer! Mandag som er testdato?[emoji5]
 
Vi er alle forskjellige ifht hvor fort og hvor mye hcg vi produserer! Mandag som er testdato?[emoji5]
Nei, jeg har ikke testdato før 22.
Er kun på rugedag 5 4dpt5
Men dessverre , har jeg spottet litt idag...
vet ikke om det kan ha noe med den krampen igår, el om det er mensen som er på gang... litt tidlig enda det da men.
 
Nei, jeg har ikke testdato før 22.
Er kun på rugedag 5 4dpt5
Men dessverre , har jeg spottet litt idag...
vet ikke om det kan ha noe med den krampen igår, el om det er mensen som er på gang... litt tidlig enda det da men.

Det er ikke uvanlig å få en liten festeblødning etter det har festa seg, så det kan være derfor du spotter litt! Ser du har hatt innsett i naturlig syklus, men går du på progesteron ved innsett? Jeg gjorde det ved et forsøk i naturlig syklus! Og progesteron kapselene kan gjøre slimhinnene skjøre og skape litt blødning! Er helt ufarlig! Men skjønner du blir usikker! Det er fortsatt tidlig, så mye kan skje enda![emoji7][emoji7]
 
Det er ikke uvanlig å få en liten festeblødning etter det har festa seg, så det kan være derfor du spotter litt! Ser du har hatt innsett i naturlig syklus, men går du på progesteron ved innsett? Jeg gjorde det ved et forsøk i naturlig syklus! Og progesteron kapselene kan gjøre slimhinnene skjøre og skape litt blødning! Er helt ufarlig! Men skjønner du blir usikker! Det er fortsatt tidlig, så mye kan skje enda![emoji7][emoji7]
Jeg har ingen form for hormonstøtte denne gangen. Jeg går kun på fragmin og prednisolon. Så kan liksom ikke være det heller.... om ikke jeg får xtra blødning / spotting nettopp fordi jeg går på blodfortynnende da.
 
Jeg har ingen form for hormonstøtte denne gangen. Jeg går kun på fragmin og prednisolon. Så kan liksom ikke være det heller.... om ikke jeg får xtra blødning / spotting nettopp fordi jeg går på blodfortynnende da.

Kan jo være fragmin evt! Aldri gått på det, så vet ikke desverre[emoji5]

Du må bare prøve å holde motet oppe!! Det er veldig tidlig, men rugeukene er tøffe! Krysser fingrene for deg!
 
Kan jo være fragmin evt! Aldri gått på det, så vet ikke desverre[emoji5]

Du må bare prøve å holde motet oppe!! Det er veldig tidlig, men rugeukene er tøffe! Krysser fingrene for deg!
Gudene vet.
Håper virkelig dettte bare er en festeblødning el no At det borra seg skikkelig godt fast igår, at det var det jeg kjente igår... tusen takk for svar:)
 
Nei, jeg har ikke testdato før 22.
Er kun på rugedag 5 4dpt5
Men dessverre , har jeg spottet litt idag...
vet ikke om det kan ha noe med den krampen igår, el om det er mensen som er på gang... litt tidlig enda det da men.
Jeg hadde blødning to dager med førstemann. Det var først etter ca 2 uker jeg stusset på at mensen hadde vært så kort.
 
Jeg hadde blødning to dager med førstemann. Det var først etter ca 2 uker jeg stusset på at mensen hadde vært så kort.
Hvilke dager var det da?
Mensen kommer fryktelig tidlig nå da synes jeg evnt. Nesten 1uke for tidlig.
Er kun når jeg tørket meg, at det kom litt på papiret. Da var det bare litt brunt og pittelitt rosaaktig slim. Ingen frisk blødning liksom....
 
Back
Topp