Når fester egget seg?

fano

Gift med forumet
Helt siden uttak så har jeg blødd litt, ikke reint blod, men litt blanding. Når jeg satt inn også så blødde jeg, men det kom ikke fra livmoren. Når man tar ut egg så stikker man jo hull på eggposer osv, og det kan blø litt i ettertid. Har tatt crinonen hver dag og det har kommet ut slim og brunt nesten hver dag (unskyld detaljer[:'(]) Nå har det roet seg, og jeg lurer på hvilken rugedag egget eventuelt fester seg....er jeg alene om og ha hatt disse plagene fra egguttak, innesett og crinone. Føler også at eggstokkene er ganske hovene til tider, og det er litt ubehagelig og gå på do.

Eg har ikkje hatt nokon blødning i rugetida, men har høyrt at andre har hatt det. Ein del får såre slimhinner av crinonen og blør litt av det.. Hadde ein mini-blødning (kun litt på crinonestaven) på dag 7. Tenkte på festeblødning. På klinikken sa dei at egget brukar å feste seg mellom 2-5 rugedag. 

Jeg håper på at det er slimhinne eller litt rester fra uttaket, det er ikke reint blod, men bare slim og brune rester fra crinonen, ikke rart man blir helt tullerusk [:'(]

Back
Topp