Når festar hovudet seg?

Y_lill

Glad i forumet
Overskrifta seier vel det meste.

Er 36+4 i dag, har hatt murringar og stikkande smerter nederst i magen i over ei veke. Var ganske sikker på at hovudet hadde festa seg no, men det hadde det ikkje.

Kva tid er vanleg? Og kva tid festa det seg hjå deg?

Hos noen fester hodet seg mange uker før fødsel, hos andre fester det seg ikke før under fødsel. Førstemann min festet seg aldri, og jeg er nå i uke 35 med nummer to, uten at hun har festet seg (har ikke tro på at hun kommer til å gjøre det heller).

Veldig individuelt! Hos noen skjer det aldri, mens hos andre skjer det ganske tidlig. Med nr èn var hodet festet ganske tidlig mener jeg, mens andre gangen kan jeg ikke huske at det festet seg i det hele tatt. Denne gangen her så var hodet festet på kontroll i uke 37, vet ikke når det hadde festet seg for da var det fem uker siden sist kontroll.

Det er nok veldig forskjellig.. Som de andre skriver så trenger det ikke å feste seg i det hele tatt.. Jeg er 36+6 idag, og hodet var godt nedi bekkenet med hun fikk til å bevege litt på det.. Sist var hodet festet ganske tidlig, husker ikke akkurat uke, før det var festet på denne tiden..

Jeg var hos jordmor på onsdag og da var det nede i bekkenet men hun klarte å rikke bittelitt på hode, så her er han ikke festet helt enda. Og i dag er jeg 37 uker på vei :) Så virker som det er veldig forskjellig ja :)

Back
Topp