Når far og mor ikke er enige om antall barn

Hvis du har født prematurt før, så antar jeg du får oppfølging i et nytt svangerskap? I så fall kan du sikkert ta det opp på en kontroll og spørre om muligheten for sterilisering ved evt KS selv om det er prematurt? De gjør sterilisering ved akutte KS også. Den delen tas jo til slutt, etter at barnet er trygt ute. Noen føder jo vaginalt ved prematur fødsel også, kommer jo an på mange ting det. Hvis alt er bra med mor og barn, og barnet ligger i hodeleie, så må man jo ikke nødvendigvis ha KS. Men så klart, en del premature barn kommer med KS fordi enten mor eller baby ikke har det bra, eller barnet ligger i sete

Ja var pga tverrleie at Leah kom med KS. Men den tid den sorg, blir en god stund til jeg skal aktivt prøve bli gravid igjen ;)
 
Ja var pga tverrleie at Leah kom med KS. Men den tid den sorg, blir en god stund til jeg skal aktivt prøve bli gravid igjen ;)

Da kan det jo hende neste baby ligger med hodet ned, eller til og med kommer til termin! Skjønner godt at du da vil vente litt :)
 
Da kan det jo hende neste baby ligger med hodet ned, eller til og med kommer til termin! Skjønner godt at du da vil vente litt :)

Siste er nok usannsynlig (sier de i hvertfall), men lov å håpe på vanlig fødsel :)
 
Siste er nok usannsynlig (sier de i hvertfall), men lov å håpe på vanlig fødsel :)

Ååå, det er kjedelig da! Vet du hvorfor du fødte prematurt? Siden det er risiko for at det vil skje igjen? Vet ikke hvor tidlig du fødte eller historien din, men ønsker deg alt godt i fremtiden og håper at du ved en evt senere graviditet får gå lenger og får fødselen slik du ønsker :)
 
Ååå, det er kjedelig da! Vet du hvorfor du fødte prematurt? Siden det er risiko for at det vil skje igjen? Vet ikke hvor tidlig du fødte eller historien din, men ønsker deg alt godt i fremtiden og håper at du ved en evt senere graviditet får gå lenger og får fødselen slik du ønsker :)

De har ikke gitt oss hundre prosent svar, men sviktende livmorhals og premature rier er foreløpig konklusjon/årsak. Jeg fikk første runde med rier 26+3, dro inn 26+4 og fødte 27+2.

❤️❤️
 
Back
Topp