Når fant du ut at du var gravid?

Jeg var med på håndball turnering som damelaget spilte på. JEg merket at jeg var sulten hele tiden, og plutselig ikke hadde kondisjon til å holde ut noe særlig mer enn 2-3 minutter før jeg måtte bytte.
Når turneringen var over og jeg skulle kjøre hjem kom kvalmen. Og den ble værende. Jeg tenkte kanskje jeg var syk men testet positivt 3 dager etter og den var svakt positiv. Så jeg tok en ny 3 dager etter det igjen som var positiv :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Hos meg var det tanta som ikke kom til ventet dato, og jeg testet (selvfølgelig både den dagen og to dager etter). Det var negative tester, men på kvelden fire/fem dager etter, så kjente jeg at. Oi - dette har jeg kjent før. Ømme pupper...
Så da hadde jeg en test liggende og den tok jeg på morgenen etter, og den var positiv, men ikke knallsterk. Jeg testa med en digital også, og den var tydelig. :)

Tok en test to dager før IKM, og den var svakt positiv gitt :-) Klarte ikke helt å ta det inn over meg, så gikk og kikka på den hele dagen ;-)

Ville ikke vente og spekulere, så tok test den dagen mensen var ventet..og den var posetiv :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

12 dager etter EL ble testen positiv, men mistanken kom en uke før da jeg fikk voldsomme humørsvigninger. Fornektet det hele til testen ble positiv :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp