Når fant du ut at du var gravid?

Novemberskatt14

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Jeg våkna på morran jeg og hadde bare en følelse at jeg måtte ta en test, og den var positiv. Dagen før hadde jeg hatt sinnsyke smerter i korsryggen, regner med det hadde noe med graviditeten å gjøre.

Tok en test dagen etter ikm :) trodde den skulle bli negativ, men ble positiv :D hadde murringer og var trett, men det kunne jo være mensen og at jeg var sliten av andre ting.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Her klaffet det på pp3 :) Første to gangene trodde keg det var noe og testet som en gal! Tredje forsøk hadde jeg ikke troa men da hadde det klaffet merkelig nok :) Ventet da til rett før ikm. Trodde nesten ikke mine egne øyne. Kjøpe en clearblue og svidde av den samme dag etter å ha holdt meg og ikke drukket noe. Den ble da positiv! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

har prøvd lenge å testa etter eggløsning så 15 dager etter eggløsningen var ikke mensen kommet og jeg tok en test som var positiv :) Lykke på en liten pinne :D
Var da 4+1 på vei, virker som en evighet siden :)

Var dårlig og kastet opp.. Hatt det sånn med alle og sånn begynte det denne gangen og.

Sent from my iPad using BV Forum

Det var rene instinktet at jeg tok en test og den var positiv :D Må si man kjenner kroppen sin godt :)

Kjæresten sa at jeg burde ta en test ettersom han mente at jeg hadde symptomer som sa at jeg var gravid, jeg trodde jeg bare var forkjøla og trodde værtfall ikke at jeg var gravid siden jeg har brukt p-pillen. Men når mensen ikke var kommet når jeg var på dag 5 på sukkerpillen så dro jeg å kjøpte en test og den var veldig positiv :b håper ikke den lille tok skade av p-pillene og snusingen :(

Jeg hadde vært dårlig ett par dager, men trudde det var fordi jeg hadde sa ett par uke tidligere. Men kjøpte en test i tilfelle og positiv var den. Var da 4+5 da jeg fant det ut. :)

Bruker den der tulletelefonen.

Jeg tempet og når temperaturen ennå ikke var dalt ned (noe den alltid gjorde) og mensen ennå ikke hadde dukket opp på dpo 12 (brukte å ha en lutefase på 8-11 dager) så tok jeg en test fra billigtester. Først var den blendahvitt, men like innenfor fristen dukket det jaggu meg en skyggestrek uten farge. Det hadde jeg aldri opplevd før. Tok så en eggløsningstest som ble knall positiv. Var ganske sikker på at jeg var gravid da, noe de neste dagene med testing bekreftet. Mannen trodde ikke på at jeg var gravid før jeg hadde testet positivt i tre dager på rad, det måtte jo være noe galt med alle testene jeg tok...

Jeg tempet og når temperaturen ennå ikke var dalt ned (noe den alltid gjorde) og mensen ennå ikke hadde dukket opp på dpo 12 (brukte å ha en lutefase på 8-11 dager) så tok jeg en test fra billigtester. Først var den blendahvitt, men like innenfor fristen dukket det jaggu meg en skyggestrek uten farge. Det hadde jeg aldri opplevd før. Tok så en eggløsningstest som ble knall positiv. Var ganske sikker på at jeg var gravid da, noe de neste dagene med testing bekreftet. Mannen trodde ikke på at jeg var gravid før jeg hadde testet positivt i tre dager på rad, det måtte jo være noe galt med alle testene jeg tok...

Haha! Håper han ble glad når det tilslutt gikk opp for han da :)

Positiv test 12 dpo :) temping og humørsvigninger og økende kvalme :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mensen kom aldri.. :-p å jeg hadde litt smålige ømme pupper. Så testet dagen etter å den var positiv ;-)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Jeg var plaget med murringer/stikkinger på høyre side, like ved eggstokken, tenkte ikke så mye over det, testet meg den dagen jeg skulle hatt mens, men negativ test( har hatt veldig uregelmessig syklus) testet meg to dager etter, fortsatt ingenting. Men 5 dager etter ikm så testet jeg med billig test, å i det jeg trodde håpet var ute så jeg en svaaaaaak strek:p Testet meg dagene etter og streken ble bare sterkere og sterkere:D

Skjønte det da puppene ble litt ømme. Og at mensen selvsagt var forsinket...

Hadde følelsen av at jeg var gravid og at vi hadde fått det til, har blitt gravid på første forsøk 3 ganger tidligere. Så jeg testet fra 8 dpo... (Flaut å innrømme;)) på dag 9 var det strek etter tidsfristen og dag ti var mannen også enig;)

Tok test mitt på dagen 3 dager før ikm

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

To dager før forventet EL i andre PP gikk vannet til søsteren min, og jeg måtte passe på tantebarnet mitt mens foreldrene var på sykehuset under fødselen. Det satte en stopper for prøvingen vår og ingen av oss trodde at jeg var blitt gravid. Tenkte faktisk ikke på det overhodet. :-) Men tre dager før IKM følte jeg plutselig at jeg måtte ta en test, og den var positiv. Så da måtte jeg ut å kjøpe enda en for sikkerhets skyld, hehe. :-P Litt komisk egentlig. Om jeg regnet rett hadde jeg EL samme dag som jeg holdt tantebarn nr. 2 for første gang. Så kanskje dette "babystøvet" som alle snakker om faktisk fungerer, hehe. ;-)

Haha! Håper han ble glad når det tilslutt gikk opp for han da :)

Joda, sakte men sikkert har det gått opp for han :) Men tror kanskje jeg vil se en annen type glede etter første UL når alt blir mer virkelig for både meg og han, pluss å ha fått bekreftelse på at alt står bra til med den lille.

Joda, sakte men sikkert har det gått opp for han :) Men tror kanskje jeg vil se en annen type glede etter første UL når alt blir mer virkelig for både meg og han, pluss å ha fått bekreftelse på at alt står bra til med den lille.

Det er klart det :) mer virkelig for mor som kjenner det på kroppen sin. Fedrene trenger nok noe litt mer konkret før det går helt opp for dem :)

Hadde gitt opp hele greia. Fikk mensen seks uker etter utskrapning, og prøvde å teste etter EL etter det.. men fant den ikke. Gav opp, tok tilfeldigvis en el-test til senere, som var positiv. "Lurte" mannen til sengs. Fortsatte testingen av el, og tok en del g-tester etterhvert. Men ble bare forvirra. Endte med at jeg gav opp det også.
Men så tok jeg enda en tilfeldig g-test litt senere, og da var den plutselig positiv:) :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp