Jeg våkna på morran jeg og hadde bare en følelse at jeg måtte ta en test, og den var positiv. Dagen før hadde jeg hatt sinnsyke smerter i korsryggen, regner med det hadde noe med graviditeten å gjøre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tempet og når temperaturen ennå ikke var dalt ned (noe den alltid gjorde) og mensen ennå ikke hadde dukket opp på dpo 12 (brukte å ha en lutefase på 8-11 dager) så tok jeg en test fra billigtester. Først var den blendahvitt, men like innenfor fristen dukket det jaggu meg en skyggestrek uten farge. Det hadde jeg aldri opplevd før. Tok så en eggløsningstest som ble knall positiv. Var ganske sikker på at jeg var gravid da, noe de neste dagene med testing bekreftet. Mannen trodde ikke på at jeg var gravid før jeg hadde testet positivt i tre dager på rad, det måtte jo være noe galt med alle testene jeg tok...
Haha! Håper han ble glad når det tilslutt gikk opp for han da
Sent from my iPhone using BV Forum
Joda, sakte men sikkert har det gått opp for hanMen tror kanskje jeg vil se en annen type glede etter første UL når alt blir mer virkelig for både meg og han, pluss å ha fått bekreftelse på at alt står bra til med den lille.