Når fant dere hjertelyd med doppler? :)

Harefrøken_

Flørter med forumet
Maiblomstene 2020
Jeg fikk doppler i posten i dag. Ikke klart å finne hjertelyd enda, men vet at jeg er litt tidlig ute((10+4). I tillegg har jeg skjønt at vi som er litt bedre "polstret" kanskje har litt vanskeligere for å finne hjertelyd tidlig.

Når fant dere hjertelyd? :)

jordmor fant når jeg var 11+2 :-) har ikke prøvd tidligere, hun måtte også lete litt for å finne.

Jordmor fant i uke 11+6, lå på 150 slag i minuttet :joyful:

Jm fann i uke 10 på meg sist og var da overrasket over det. Har ikke prøvd denne gangen, fikk ikke jordmortime før uke 16

Skal til jordmor 10+3 og hun skulle prøve med dopler da. Men er kanskje for tidlig det da :)

12 uker eller noe. Trodde jeg hørte det før (10+3), men det var nok bare min egen. Lå på 125/127, mens babyen sin lå på 157 når jeg fant den etter uke 12.

Jordmor fant i 11+4 her! I alle fall for en liten stund før den lille flyttet på seg. Lå på 150. Jeg har lyst til å kjøpe egen doppler, men litt redd for å ikke finne hjertelyd og skremme meg selv. Noen med erfaring som kan fortelle om det er enkelt å gjøre selv? Hvor har dere eventuelt kjøpt deres?

Nei, var over magen liksom. Men lurer på om lydkvaliteten er dårlig, er sånn fra teknikmagasinet som jeg har kjøpt brukt

Har også den fra teknikmagasinet, om det e den gule. Synes den funke kjempebra. Men om du høre litt nede på venstre sie kommer det en lyd man første gang tenke e baby, men e nok navlestrengen eller nåkka sånt.
Fant min første gang i uke 14 laaangt nede på venstre sie. Igår, uke 17 så fant eg den mer midt på under navelen.

Fant to ganger før uke 12. Prøvde en del ganger men kun to ganger jeg faktisk fant noe. Etter uke 12 har jeg funnet hver gang.

Jordmor fant i 11+4 her! I alle fall for en liten stund før den lille flyttet på seg. Lå på 150. Jeg har lyst til å kjøpe egen doppler, men litt redd for å ikke finne hjertelyd og skremme meg selv. Noen med erfaring som kan fortelle om det er enkelt å gjøre selv? Hvor har dere eventuelt kjøpt deres?
Sniker.
Jeg har funnet hjertelyden med doppler fra uke 11+x i to svangerskap. Rett over skambeinet, litt til høyre av midten av magen (om det var forståelig?)
Jeg har kjøpt min i Sverige, på en utenlandsk butikk (:hilarious:), men den viser riktig hjerteslag pr minutt, og er skikkelig god/enkel i bruk! Bare synd jeg aldri får brukt den igjen:p det er så koselig å høre hjertelyd med doppler! Er idag 32+x så har virkelig ikke bruk for den lengre :hilarious:

Fikk låne noen doppler og klarte å høre hjertelyd 2 ganger! Var 15+5 dager da :cat:

Back
Topp