Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her er magen veldig synlig og vanskelig å skjule allerede 4+0, men det er nok bare masse oppblåsthet. Men her er det andre barn 1 år etter forrige fødsel så skal/kan visst vokse fortere denne gangen
Jeg var fryktelig oppblåst sist og er ganske oppblåst nå også, men det var ikke før rundt uke 12 jeg kunne kjenne livmorkanten over skambeinet. Magen begynte å vises i uke 18 ca, men er veldig tynn og lita.
Jeg kunne se antydning til kul hvis jeg lå på ryggen da jeg var 13 uker-ish første gangen. Jeg ser veldig gravid ut innimellom nå, men det er ingen babymage så tidlig i svangerskapet, bare luft
Siden forrige uke (uke 8). Skyldes kanskje at magen er oppblåst, men den begynner hvertfall å bli vanskelig å skjule. Første graviditet ble magen synlig rundt uke 13-14.
Føler at flere på jobb har stirret på magen min i dag Håper det bare er innbilning, men den har vokst en del siden høstferien. Merker at jeg har vært gravid 4 ganger siste året for magen er mye mer fremtredende nå. Jeg vil helst skjule graviditeten i minst 4-5 uker til
Jeg venter nr 3 og er så sinnsykt oppblåst. Fikk høre fra sviger morfar at han såg på meg at jeg var gravid. Kan meddele at det bare er foodbaby eller luft! Jeg er ikke særlig tykk heller. Normalvektig.
Jeg kjenner magen selv nå. Er 11+5 i dag. Men det er langt fra synlig gravidmage.
Merker at det viser raskerer og raskere for hvert barn man har fått før, uheldigvis! Skulle gitt mye for å kunne gå med mine egne bukser helt til slutten alså
Men med sist barn så såg jeg høygravid ut i 5. mnd. Haha.. Så dette kan jo bli et sirkus..