Når fødte du?

Hadde maserier og falske alarmer i 3 uker sist, og hun kom 4 dager på overtid.. :/
Nå er det 13 dager igjen til termin, og jeg hååper han kommer før!

12 dager før.
14 dager til termin nå, så han må kjappe seg om han skal slå søstra.

13 dager over med nr 1
11 dager over med nr 2
Så her forventer vi ingenting til tross for termin på torsdag. Alt før induksjon er et pluss.

38+2 fødte jeg sist, men det var dagen før min menstermin. Denne gangen er OUL og menstermin samme dag, så jeg er forberedt på å gå til nærmere termin.

1: 39+1 vannavgang
2: 38+1 satt i gang, tvillinger.
3: 39+3 satt i gang.

Første ble født på termin dagen :) er i uke 39 nå og fortsatt ingenting skjedd..

Første fødsel startet 40+1, men hun ble født 40+2 (1 dag før termin). Nå er jeg 39+0, 10 dager unna termin :)

Jeg har født 34+3 og 38+3 :-)

Eldste på termin, nr.2 igangsatt i uke 37, nr.3 startet selv i uke 38, og nå nr.4 igangsatt i uke 37

Nummer 1: født to dager over ultermin, fødselen startet på termindatoen, menstermin var fem dager før ultermin
Nummer 2: 5 dager før ultermin, menstermin var samme som ul
Nummer 3: 4 dager før ultermin, hadde ingen menstermin pga hadde akkurat slutta på piller og ikke fått syklus
Nummer 4: 17 dager før ultermin, hadde ikke menstermin pga SA rett før jeg ble gravid med henne

Nummer 5: T-20, ingen tegn til at hun har tenkt å komme med det første

6 og 8 dager før med nr 1 og 2 :) Går jeg lenger enn 39+2 nå kommer jeg til å føle jeg er på overtid :P

Back
Topp