Når fødte du?

2016mamma

Andre møte med forumet
Jeg er førstegangsfødende og har termin i dag. Kjenner jeg begynner å bli utålmodig nå. Har hatt sterke kynnere og nedpress i hvertfall i en uke. Til dere som har født tidligere: fødte dere på termin, eller før eller etter?
Jeg har så lite lyst til å vente i over en uke til, haha!

Fødte i uke 39+0 sist. Hadde på det tidspunktet ikke begynt å vente siden jeg var så forberedt på å gå over... Nå er jeg så utålmodig-føles som jeg har venta i månedsvis allerede-og har enda 22 dager igjen til termin...

Fødte 4 dage over ul termin, men det var på min menstermin. Masse lykke til i tiden som kommer! Er noe herk å vente, men så er det jo såååå verdt det når de kommer.

Fødte 15 dager over termin med nr 1, nr 2 kom på termin og nr 3 kom 2 dager over

Førstemann uke 42. 11 dager på overtid.
Andremann 39+4, 3 dager før termin. Fikk mondningsakupunktur og ble strippa tre dager før fødselen.

Fødte på termindagen sist :-)

Det er like vanlig å føde 14 dager før som etter. Skiller med en prosent, mener jeg det var. Babyen din kan komme når som helst :-)

Kom 8 dager på overtid sist. Veldig forbedret på det sammen denne gangen må jeg si :p

Du er snart i mål !! Gratulerer med termin i dag :D

Fødte 37+2 sist. Er nå 39+3, så det føles litt som overtid for meg nå ;)

Fødte 23 dager før med første mann, har hele veien sagt at jeg vil gå til termin nå, men denne gang har jeg mye mer vondter og diverse så vil ha han ut nå!

Jeg er førstegangsfødende og har termin i dag. Kjenner jeg begynner å bli utålmodig nå. Har hatt sterke kynnere og nedpress i hvertfall i en uke. Til dere som har født tidligere: fødte dere på termin, eller før eller etter?
Jeg har så lite lyst til å vente i over en uke til, haha!

Gratulerer med termin i dag :-D Førstegangsfødende med termin i dag her også, kjenner jeg er like spent som deg nå :p Prøver å finne motivasjon til å måtte gå, worst case, 11 dager til - men det er neimen ikke lett.. :o

Fødte 11 dager over ul termin sist... Er på overtid 5 dager overtid med nr 2 i dag... :/ etter ul termin.. men det går fint, sånn er det vel bare! De kommer når de selv vil :p

Føde begge i uke 39...:p Den ene 5 dager før andre 7 tror jeg... :p Så regner med uke 39 nå å:hilarious:

Back
Topp