Når fødte du i forhold til termin?

Tumle

Glad i forumet
Dere som har barn fra før... [emoji4] Første gikk jeg tre dager over ul-termin med, og andre fikk jeg fire dager før ul-termin [emoji4] Det sies jo at tredje er en luring, så jeg er spent denne gangen.

Hva med dere andre?

Om tredje er en luring her så må den komme før tida. Eller at fødsel drar seg ut over mange timer :o

Nr 1 ble født 4 dager over oul-termin og nr to kom 10 dager over. Begge satt igang og begge styrtfødsler...

Last edited:
Jeg fikk litja 5 dager før ul-termin, så jeg regner med neste også kommer før. Men man vet nok aldri for sikkert [emoji12]

Dere som har barn fra før... [emoji4] Første gikk jeg tre dager over ul-termin med, og andre fikk jeg fire dager før ul-termin [emoji4] Det sies jo at tredje er en luring, så jeg er spent denne gangen.

Hva med dere andre?
På termindatoen med nr 1. 3 dager over termin med nr 2

Her kom sjefen 6 uker før termin. Så jeg håper virkelig å få gå til termin denne gangen, skal til og med heller gå overtid enn å føde så mye for tidlig [emoji28]

Begge to kom 3-4 dager før ul-termin.

Fødselen startet på oul termindatoen, men ble født morgenen etter :-) Stor gutt så håper neste kommer noen dager før:shy:

Nr. 1 kom 5 dager over termin, og med nr. 2 ble jeg satt igang på termin, men kom dagen etter. Spent på hva luringen i magen velger. Jeg blir nok uansett satt igang på termin, så på overtid vil jeg ikke gå. Det er sikkert.

Nr 1 og 3 på termin[emoji5] og ho i midten 4 dager før (heldigvis, hadde termin 17 mai[emoji85]

Back
Topp