Når fødte dere iforhold til termin sist gang?

Gikk 13 dager over forrige gang. Skulle bli satt igang torsdagsmorgen, men han bestemte seg for å komme selv den natten :) Håper jeg slipper så mye overtid denne gangen!
 


*Snuppo+1+1* skrev:
Kan ikke svare noen alternativer...
fødte 19 dager før tiden,men det er ikke prematurt.


Mener jeg har lest et sted at man sier at barnet er såkalt prematurt om det kommer før uke 38 - altså ca 2 uker før - men det trenger jo ikke bety at ungen er "for liten" eller at prematurt i ordets rette forstand.
 


MaryLou skrev:


*Snuppo+1+1* skrev:
Kan ikke svare noen alternativer...
fødte 19 dager før tiden,men det er ikke prematurt.


Mener jeg har lest et sted at man sier at barnet er såkalt prematurt om det kommer før uke 38 - altså ca 2 uker før - men det trenger jo ikke bety at ungen er "for liten" eller at prematurt i ordets rette forstand.



over 3 uker før som regnes som prematurt
 


MaryLou skrev:


*Snuppo+1+1* skrev:
Kan ikke svare noen alternativer...
fødte 19 dager før tiden,men det er ikke prematurt.


Mener jeg har lest et sted at man sier at barnet er såkalt prematurt om det kommer før uke 38 - altså ca 2 uker før - men det trenger jo ikke bety at ungen er "for liten" eller at prematurt i ordets rette forstand.


De ville ikke sette meg i gang før jeg var bikket uke 37,for før det,så ble han regnet som prematur.
Og det ville de helst unngå....
 


*Snuppo+1+1* skrev:


MaryLou skrev:


*Snuppo+1+1* skrev:
Kan ikke svare noen alternativer...
fødte 19 dager før tiden,men det er ikke prematurt.


Mener jeg har lest et sted at man sier at barnet er såkalt prematurt om det kommer før uke 38 - altså ca 2 uker før - men det trenger jo ikke bety at ungen er "for liten" eller at prematurt i ordets rette forstand.


De ville ikke sette meg i gang før jeg var bikket uke 37,for før det,så ble han regnet som prematur.
Og det ville de helst unngå....

Okei.. da huska jeg nok feil.. =)
 


Sunshine2 skrev:
Fødte 4 dager på overtid sist.


samme her
 
Eg fødte 13 dager over termin, håper det setter i gang litt tidligare denna gongen meeen...
 
M førstemann blei jeg satt i gang dagen før termin pga lite fostervann. Nr.2 kom av seg selv dagen etter termin;-)
 
Rakk akkurat å føde en dag etter termin. klokka ble rett over 24.00
 
Fødte 12 dager før forrige gang. Håper at denne kommer litt før tiden også, hvis han kommer til termindagen så får guttene våre samme fødselsdag.
 


Litago2småtroll skrev:
Fødde 11 dager før termin sist! 


Det gjorde jeg også, så blir spennende å se om lillebror har lyst å komme like tidlig også :)
 
fødte 9 dager før ul-termin sist
 
Back
Topp