Når fødte dere i henhold til termin?

Mammasprinsesser

Andre møte med forumet
Jeg er idag 37+1 og lurer på når dere som har født førstegangsfødene fødte i henhold til termindato? Og stemmer det at vi kan sammenlikne det med mor og søster når di fødte i henhold til termin? Stemte det for dere??

Har siste uken hatt mye strålinger ut i lårene og hofter å rygg, samtidig kjennes det ut av og til som en hånd eller noe er på vei ut nedentil!! Mye aktivitet og kjenner hvordan hun presser seg nedover!!
 
Akkurat 1 uke før :) min mor gikk over termin med både meg og min søster. Var så sikker på at jeg kom til å gå over termin også pga det pluss at jeg var førstegangsfødende, så hadde ikke pakket fødebag engang :facepalm: måtte pakke i full fart mens jeg hadde rier, anbefales ikke :p ikke hadde jeg noen tegn før det plutselig startet heller, bortsett fra at kvelden før var den første på lenge uten halsbrann, men tenkte ikke så mye over det der og da.

Masse lykke til med siste innspurt :Heartred
 
Jeg er idag 37+1 og lurer på når dere som har født førstegangsfødene fødte i henhold til termindato? Og stemmer det at vi kan sammenlikne det med mor og søster når di fødte i henhold til termin? Stemte det for dere??

Har siste uken hatt mye strålinger ut i lårene og hofter å rygg, samtidig kjennes det ut av og til som en hånd eller noe er på vei ut nedentil!! Mye aktivitet og kjenner hvordan hun presser seg nedover!!
Min første kom 10 dager over termin, nummer 2 kom 9 dager over. Ble ikke satt igang. Selv hadde jeg visst kommet på termin fortalte min mor.
 
Nr 1 og 2 kom 4 uker før termin
Nr 3 kom to dager før

jeg ble født på overtid.
 
13 uker før
 
Jeg er idag 37+1 og lurer på når dere som har født førstegangsfødene fødte i henhold til termindato? Og stemmer det at vi kan sammenlikne det med mor og søster når di fødte i henhold til termin? Stemte det for dere??
6 uker før (34+2 etter vannavgang 33+5). Mamma fødte både meg og søster ganske til termin, min søster gikk ved noen dager over med sin første.
Jeg har en kronisk sykdom som gjør at det er vanlig å føde før, ikke ekstremt premature, men for tidlig. Alt gikk bra med mini, han er 14 uker idag, 8 uker korrigert.
 
37+0 kom hun ☺️
Startet med vannavgang. Riene tok seg opp ett døgn etterpå. Gikk raskt når riene begynte.
Mamma fikk meg 37+1. Startet med vannavgang, rier ett døgn etterpå. Jeg kom også ganske raskt. Dette kan jo være veldig tilfeldig, men allikevel svært gøy.
 
Min mor måtte settes i gang 14 dager over tiden, med alle ungene. Min første kom to dager før termin av seg selv! Hadde da gått med uregelmessige rier i fire dager.
 
Ble igangsatt på dag 11 over termin, mamma gikk litt over med meg.. så ikke helt det samme nei :)
 
Igangsetting 13 dager over termin.

Og ja, stemmer ift som mor, så datter hos meg.
 
Jeg kom to dager før termin. Og fikk min første ettee igangsettelse halvannen uke etter termin
 
Nr 1: 6 dager før
Nr 2: 9 dager før.
Har ingen søstre, mor har ingen naturlige fødsler bak seg, så desverre ingen å sammenligne med.
 
Første: 39+1
Andre: 36+5

Mamma har født oss barna 1 uke før, 2 uker før og 3 uker før. Søsteren min har også fått alle sine før termin. Uke 29, 33 og 34, om jeg husker helt riktig.
 
Barnet mitt ble født 9 dager før termin og jeg ble også født 9 dager før :p
 
Back
Topp