Når fødselen starter..

Minimeg

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Januarlykke 2019
Er dere redde for at fødselen skal starte når dere er ute?
Kjenner jeg er litt redd for at vannet skal gå i garderoben i bhg eller noe :p holder meg mer og mer innendørs, men samtidig vet jeg jo at sjansen for plutselig vannavgang er relativt liten :p
Tenker dere på sånt, eller er det bare jeg som er rar? :hilarious:
 
Det kan jo skjer hvor som helst. Men jeg lever som normalt. Men klart, har man startet med rier og åpningsfasen øker jo sannsynligheten for at det kan skje.
 
Eg har vore redd for det dei gongane eg har vore gravid, så trur ikkje det er "rart" :)
Men alle tre gongane har fødselen starta i tryggheita i min eiga heim :p
 
Jeg tenkte veldig på det, så når jeg var borte på besøk satt jeg alltid litt på kanten i sofaen slik at jeg kunne reise meg fort i tilfelle :p ville jo ikke ødelegge sofaen til andre med fostervann :p
 
Jeg tenkte veldig på det, så når jeg var borte på besøk satt jeg alltid litt på kanten i sofaen slik at jeg kunne reise meg fort i tilfelle :p ville jo ikke ødelegge sofaen til andre med fostervann :p
Haha! Ja, ikke sant! :hilarious:
 
Er dere redde for at fødselen skal starte når dere er ute?
Kjenner jeg er litt redd for at vannet skal gå i garderoben i bhg eller noe :p holder meg mer og mer innendørs, men samtidig vet jeg jo at sjansen for plutselig vannavgang er relativt liten :p
Tenker dere på sånt, eller er det bare jeg som er rar? :hilarious:
Tenkte på det her en dag at jeg har lyst på kino før fødsel, evighet siden sist. Men så kom jeg på at vannet kunne gå på kinoen :hilarious: hvor flaut er ikke det?
 
Tenkte på det her en dag at jeg har lyst på kino før fødsel, evighet siden sist. Men så kom jeg på at vannet kunne gå på kinoen :hilarious: hvor flaut er ikke det?
Haha! Får ta med en kladd å sitte på :hilarious: det hadde vært litt flaut ja :p
 
Det går opp for meg at jeg har tenkt for lite på det når jeg leser det dere skriver over her:hilarious: Tenk om det skulle gå på kino eller i naboens sofa, tror det er best å holde senga jeg. Sin egen da altså:D:D
 
Er så sikker på at det skjer når jeg slapper av, så ikke redd for at det skal skje i garderoben i Bhg eller noe lignende, men tenker jo på at det kan skje på besøk og sånt. Håper bare det skjer snart :rolleyes:
 
tenker over det noe om jeg sitter hos andre, eller sitter i vår nye sofa :nailbiting: heheh
Men ellers har vannet måtte bli tatt på sykehuset de to andre gangene, så er ikke veldig bekymret :smug:
 
Min startet på H&M sist gang:p var heldigvis ikke vannet som gikk men rier som begynte da. Dro rimelig raskt hjem.
 
Min startet på H&M sist gang:p var heldigvis ikke vannet som gikk men rier som begynte da. Dro rimelig raskt hjem.
Hehe! Uff da! Jeg traska rundt på kjøpesenter i 3.5 time idag. Trodde jeg skulle dø på slutten, men fødsel? Niks :p
 
Ikke mye bekymra for at vannet skal gå på dagtid, tenker mer på natta. Har kladd i senga i tilfelle :wacky: med førstemann gikk vannet da jeg sov på natta, med andremann måtte de ta vannet på føden.
 
Back
Topp