Når fødselen starter..*insp*

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Inspirert av April 14: Når fødselen starter, kommer dere til å gi beskjed om det til de nærmeste eller tar dere "runden" når babyen er vel ute? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Må nesten gi beskjed til foreldrene våres siden vi må ha barnevakt;) men vi kommer ikke til å si ifra til noen andre. Ellers vil jo naboene lukte lunta når ambulansen kommer og henter meg da:)

Nei dette er vårt, så de får beskjed når d er over:) å d har de fått beskjed om på forhånd:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Litt usikker. Mine foreldre skal passe barna, så de får jo vite det. Tror det blir litt tilfeldig med de andre besteforeldrene og tantene :)

Nei, er kun ett vennepar som skal passe storesøster. Så de får vite det - ellers så gir vi en lyd når han er ute ;-)

Sannsynligvis får besteforeldre vite, de ble så hysteriske da jeg ble innlagt, håper bare ikke at de hopper på flyet av den grunn :P
Ellers tror jeg vi kommer til å vente til vi er vel hjemme før vi deler nyheten ;)

Min mor og sambo's mor og far får nok vite når det er igang, ellers blir det vel å si ifra til andre når det er over :) ønsker ikke å se noen "lykke til" meldinger på Facebook og slik så har sagt ifra til mamma at det ikke skal skrives noen ting om det før vi skriver selv :)

Foreldrene våres og de to nærmeste av mine venniner ihvertfall:)

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

Kun mine foreldre med streng beskjed om å ikke si noe til noen. De skal være barnevakt. :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sist ga vi beskjed til mange, og med en fødsel som varte i tre døgn, var det veldig hyggelig å ha så mye støtte rundt oss.
Jeg var også 14 dager på overtid, så det var i grunn vanskelig å skulle holde det hemmelig.

Denne gang trenger vi jo barnevakt, og det er ikke så nøye for meg om folk vet om det. Mamma skal jo være med denne gangen også, og hun kan jo ikke akkurat si at hun er syk og borte fra jobb;)

Den første fasen i fødselen er langdrygende, så blir sikkert som ved de 2 andre fødslene litt sms tasting :-) Da har jeg noe å fordrive tiden med, og andre blir involvert :-) Mamma må sitte barnevakt uansett så :-) Har ingenting imot at de nærmeste vet om det

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sist gang visste alle det, satt med rier i kirka under begravelsen til min bestefar. Fikk ikke med meg jordfestinga eller eller minnestunden. Men de hadde visst hatt en ganske lystig minnestund med veddemål om når lille kom til verden :)

Her får de nærmeste vite det, men de får ikke åpne munnen sin til andre at jeg ligger på føden, det er privat sak. Må uansett si det til de nærmeste for å se hvem som kan passe snuppa evt hente/levere i barnehage. :)

Jeg tenkte først at jeg skulle si ifra til foreldre og venninner, men etter å ha tenkt litt på det så tror jeg at vi venter med å si det til jeg har født. Er nok nok stress fra før av, trenger ikke masse telefoner og sms fra spente og nervøse folk.

De som skal passe storebror må selvsagt vite noe, men ellers vil jeg være i fred fra alt mas :)

Et par lite masete familiemedlemmer får tekstmelding når det er i gang, men ellers får ingen vite noe før en stund etter ungen er ute og vi selv har blitt kjent med den :)

Dersom vi må ha barnevakt, får jo de vite. Men ellers kommer det litt ann på når på døgnet det skjer. Min søster får sikkert vite det....

Men kan hende det går så fort at vi ikke gir beskjed før etterpå...

Har ikke helt bestemt meg enda..

Kommer sikkert til å sende oppdateringer til hele slekta! :) gjorde det sist! Og denne gangen skal min mor og stefar passe på storesøster når det braker løs! Kjenner jeg begynner å glede meg skikkelig jeg ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Må nesten gi beskjed til foreldrene våres siden vi må ha barnevakt;) men vi kommer ikke til å si ifra til noen andre. Ellers vil jo naboene lukte lunta når ambulansen kommer og henter meg da:)

Akkurat sånn blir det her også! :)

Back
Topp