når fødselen nærmer seg

persille

Blir kjent med forumet
Hei!
Jeg kom på noe: siden temperaturen stiger etter eggløsning og holder seg høy mer enn to uker hvis man er gravid, er det da ikke logisk hvis den faller i forbindelse med fødselen? Naboen min fortalte at hunden hennes skal ha hvalper snart, og dyrlegen hadde sagt at hun kunne måle tempen på hunden hver morgen - den skulle falle når fødselen nærmet seg. Tenk så praktisk hvis det var sånn for oss også, er det noen som vet?

Nysgjerrige som nærmer seg terminen oppfordres herved til å åle temperaturen og dele sine erfaringer med oss andre!
Lykke til!!!

Tror nok ikke temperaturen faller noe før etter fødselen. Kan ikke si jeg har merket noe før jeg i allefall. Jeg sliter sånn med hetetokter jeg nå at jeg tror jeg skal dø.[:'(] Jeg svetter og svetter selv om de andre i familien sitter og hakker tenner. Ubehagelig ja.[:o]

Jo, men det skjer jo hormonforandringer når fødselen nærmer seg, og du kan jo risikere å gå en liten måned ennå før det skjer noe med både temperatur og fødsel, da... (Ikke for å minne deg om ventetida, den begynner vel å føles lang nå?)

ORIGINAL: persille

Jo, men det skjer jo hormonforandringer når fødselen nærmer seg, og du kan jo risikere å gå en liten måned ennå før det skjer noe med både temperatur og fødsel, da... (Ikke for å minne deg om ventetida, den begynner vel å føles lang nå?)

ja ventetiden er vel lang nå. Det værste er at jeg har små rier med jevne mellom rom, men de stopper hele tiden opp.

Back
Topp