Når fødselen begynner..

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
Jeg bor ca 20 minutter unna sykehuset jeg skal føde på. Hverken jeg eller faren til barnet har førerkortet. Mulig vi og jenta vår kan få bo litt hos mine besteforeldre som bor i underkant av 10 min med bil unna ahus når termin nærmer seg, men vil jo ikke plage de. Sist lå jeg på sykehuset en uke før fødsel, så da var ikke skyss til sykehuset noe problem, men nå vet jeg jo ikke hvordan det blir og jordmødrene må holde nøye øye med meg i aktiv fødsel siden det ble keisersnitt sistgang. Så jeg lurer på om dere ville ringt etter sykebil eller taxi hvis det var dere.. Føler på en måte at jeg ikke er syk når fødselen starter, men vil jo helst være i nærheten av helsepersonell siden jeg har et arr i livmora fra før... Jeg vet jo også at de fleste fødsler tar laaaaang tid, men man vet jo aldri:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hei :)

Jeg ville enten alliert meg med noen, familiemedlemmer eller en god venninne rundt termin, slik at du vet at de kunnet dukket opp på kort tid.
Ellers hadde jeg ringt taxi tror jeg. Romerike taxi pleier jo å være ganske kjappe.

Hm, vanskelig det der, for har ikke så mange i familien som bor nærme nok. Eventuelt morfaren min på 77 år som kanskje kunne kjørt meg, ellers bor venner og familie ca 1 time unna, og jeg føler det blir litt drøyt å spørre kollegaer om sånne tjenester:P Hehe, men ja, kanskje taxi:)

Taxi er i mine øyne da den eneste løsningen.

Sent from my iPad using BV Forum

Cool:) takk for deres meninger:) blir nok taxi med mindre det blir som sist:P håper jeg slipper å ligge inne en uke denne gangen da:P

Dette er noen år siden men min venninne hadde ikke lappen og da fikk hun taxi gratis fra ahus!

Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra:) må jo uansett ringe de før jeg kommer:) smart:) takk for tipset

Her har bare jeg lappen, og jeg tror at hvis jeg fortsatt er i stand til å kjøre ville jeg bli sendt hjem igjen med beskjed om å komme tilbake senere. Mannen tror han skal øvelseskjøre med meg til sykehuset, men jeg tror nok vi går for å ringe nær familie eller taxi ja.

Back
Topp