Når føder du?

Har ett håp om at fødselen starter på termindato, håpet er styrket av at det kvelden før er nymåne;)
De gamle i min familie mener at damene føder på fullmåne, mens noen eldre i området mener damene føder ved nymåne.

Jeg testet teorien på søsteren min da hun skulle føde. Fullmånen var 15. juli den gangen. Da tippet jeg barnet kom 16. juli.
Jeg var nærme, for vannet gikk klokken 23 den 16. juli, men jenta kom ikke før 17. juli da..:)
Skal sies at hun var da 6-7 dager på overtid, men det er jo lov å håpe da?! :P Hehe.
Men både mor og søster gikk overtid, så jeg forbereder meg på det jeg også...

Jeg fødte ved fullmåne sist. 5 dager over.
Har også ei venninne som fødte ved fullmåne 2 uker før.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Med første fekk eg 10 dager før termin , så håper på det denne gang også , så slipper han å dele bursdag med kusinen sin på termin 17 april

Har termin den 19., men forventer å gå noen dager over :) Forundrer meg ikke om det går så langt som til 27....

Termin er 17 april, blir satt igang 25 mars, så håper på 25 mars! =) (har ikke bekreftet dette fra legen ennå, men godtar ikke annet)

Ul terminen er 11.april, mens termin tror jeg å huske var 15.
Men jeg tror av en eller annen grunn at jeg kommer til å føde nærmere mai.
Kanskje jeg velger å tro det, for da blir jeg ikke så skuffet om han er på overtid.

Guud, tror eller håper? Hi hi :) Fødte 14 dager overtid sist. Håper på så nærme termin som mulig jeg men er forberedt på heller over enn før..;)

Back
Topp