Når føder du?

Kaffemocca

Forelsket i forumet
*MIA*
Når tror du at du føder i forhold til termin? Jeg tror jeg føder den 7, oul termin er 9, men mens termin er 3 :)

Håper på termin. Menstermin var 18, ble flyttet til 17 etter oul.
Sist gang var både menstermin og ultralydtermin 6 mai, og snuppa kom den dagen også ;)

Har menstermin 9 april, oul termin 10 april, men tror det blir mars baby mtp ks :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tja....
Ingen idé,
Men hvis jeg må sette en dato så tipper jeg 30. Mars eller 13. April.
Termin 8. April.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Med første min gikk jeg 3 uker!!! over tiden, nummer 2 kom 2 uker før termin og nummer 3 kom dagen etter termin. Så det kan slå alle veier. Denne gangen har legen sagt at de ikke kommer til å la meg passere uke 37, men jeg regner med at alt kommer an på hvordan de små har det. En gang i løpet av mars tipper jeg at de kommer - jeg håper i allefall de vil være der inne til mars engang.

Aldri gått helt til termindatoen før, og jordmor mente at jeg ikke måtte beklage meg på det denne gangen heller. Førstemann kom i uke 38+1 og tvillingene kom i uke 37+1, begge fødslene ble satt i gang. Denne gangen er det allerede litt motstand i blodtilførsel, samt at han er litt mindre i vekst, så jeg tipper han kommer i midten av mars. Håper egentlig på uke 38 da, det var ett passe langt svangerskap :)

Tja, si det. Har fått før begge gangene, men nr 1 ble tatt med ks i uke 30+3, så aner ikke når hun hadde kommet. Tipper jeg får en gang i månedskifte april/mai;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Tror hun kommer førsteukapxå april jeg ;-)

Fødte i uke 39 sist.. Håper på det samme denne gang, så da blir det første uka i april :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Gikk ei uka over sist, da var både mens og ul terminen den samme.
Nå har jeg mens termin 7.april og ul termin 1.april..... Men forberede meg på å gå på overtid så får vi heller bli positivt overrasket om han kommer før :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har en følelse på at det blir rundt 28 mars :)

Håper å føde mellom 15. Og 20. April, men frykter det blir rundt 8. Mai.. Mens termin er 23. April, ul termin 26. April, blir det overtid, settes jeg evt. igang senest 7. Mai.. (Er veldig uenig i ul-termin, egentlig mens termin også, da jeg vet nøyaktig hvilken dato bebis må ha blitt unnfanga på:p..)
Med frøkna (født 2011) hadde jeg termin 15. Juni, ble satt i gang på overtid 30. Juni, jenta kom 2. Juli... Håper jeg slipper de marerittukene med overtid denne gangen:).. Men må si jeg blir veldig positivt overrasket, hvis denne fødselen starter av seg selv, noen dager før termin altså:)..

Har termin 26.april og har troa på at han kommer da+/- 2 dager :-)

babyen kommer i midten/slutten av mars. Termin 4.4.

Begge første hadde jeg termin i begynnelsen av mnd og de kom mnd før. Var lite sjangs for å gå til april mente jordmødrene på sykehuset

Har ul termin den 17 og Menstermin den 19 april men drømte ei natt at det blir den 12! Blir spennande å sjå ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Oul termin og menstermin 24.april:) tipper jeg føder den 27. Her kommer svigermor og svigerfar fra Frankrike på besøk fra 21.-5.mai... og mine foreldre er også truende til å hoppe på et fly til Oslo. Har sagt fra at ingen får sove hjemme hos oss, og at jeg vil ha den første tiden for oss selv. Håper det ikke blir for mye styr.

Veldig usikker! Med tanke på at jeg tok så feil sist!
Eldstemann kom en uke før termin, og da ble det veldig lenge å vente med nr ti, da hun kom 10 dager over :p
Men har menstermin 18, og ul den 22, så håper virkelig jeg slipper å gå så mye over!

Veldig usikker! Med tanke på at jeg tok så feil sist!
Eldstemann kom en uke før termin, og da ble det veldig lenge å vente med nr ti, da hun kom 10 dager over :p
Men har menstermin 18, og ul den 22, så håper virkelig jeg slipper å gå så mye over!

Haha, fikk litt småsjokk der.. 10. Wow :D

Back
Topp