Når føder du? *tippetråd*

  • Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet
Termin: 9.januar (etter tidl. ul) (7.januar etter menstermin)
Føder: 15.januar
 
Menstermin: 17.jan
Tipper: alt etter nyttårsaften så er jeg fornøyd :) har allerede en gutt som er født på nyttårsaften :p

-mobil taster-
 
Har termin 22. des, men tror kanskje lille kommer fire,fem dager før termin..:p Håper han ikke kommer i jula. Det beste hadde vært om ham venta til over nyttårsaften..:)
 
Foreløpig termin (OUL på fredag) 11 januar. Tror jeg føder den 13 januar :)
 
Hvis termindatoen 23.Jan står etter oul, så tipper jeg 28.Jan. Har gått over ned begge gurtene, så gjør det mest sannsynlig denne gangen også :)
 
Har termin 14 og tror jeg føder 11.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Hehe.. håper virkelig eg slepper å gå så langt over termin, men skal ikkje sjå vekk fra det:p
Like greit å være innstilt på det og heller bli positivt overrasket om h*n kommer før ;) Krysser fingrene for at du slipper det, da;) For min del var det veldig greit, trengte litt ekstra tid for meg selv før hun kom. Ble ikke stresset før det nærmet seg igangsetting, for det ville jeg helst slippe. Men fødselen startet akkurat 3 timer før igangsettingstimen, så da gikk det bra ;)
 
Bomma sjukt!!! Haha, "tipper13 januar" kom 3 uker før termin gitt!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg tippa 31 desember, men hun kom 23 desember. 4 uker før termin når den ble korrigert. Så jeg hadde tippa 8 januar på den andre tråden

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Jeg tippet 4 dager over, og termin ble satt fra 13 januar til 14 januar, og han kom 18 så jeg hadde rett :) :)


Sendt fra iphone via bv forums app
 
Back
Topp