Når får vi mage?

Liilje

Glad i forumet
Hei dere :Heartred

Har noen av dere begynt å få litt mage?:D

Ut i fra TUL er jeg 10+1 i dag og synes egentlig ikke at jeg har fått noe mage i det hele tatt! Blir kjempe oppblåst utover dagen og må trekke magen skikkelig inn for at de som ikke vet ikke skal fatte mistanke, men dette er jo bare luft og mat:hilarious: Baby måler jo bare noen cm så er jo ikke så rart..

Gleder meg veldig til å se litt babymage på morgningen når magen er flat:woot:
 
Hei dere :Heartred

Har noen av dere begynt å få litt mage?:D

Ut i fra TUL er jeg 10+1 i dag og synes egentlig ikke at jeg har fått noe mage i det hele tatt! Blir kjempe oppblåst utover dagen og må trekke magen skikkelig inn for at de som ikke vet ikke skal fatte mistanke, men dette er jo bare luft og mat:hilarious: Baby måler jo bare noen cm så er jo ikke så rart..

Gleder meg veldig til å se litt babymage på morgningen når magen er flat:woot:
10+0 i morgen. Jeg ser kul på morgenen, selv etter jeg har tisset. Har hatt liten bul i snart et par uker. Tror rett og slett livmora skyver mageinnhold oppover eller noe. Er lang og tynn med bmi rundt 19, så mulig det er anatomisk for meg, aner ikke. Utover dagen ser jeg virkelig gravid ut, men da er det jo luft:hilarious::hungover: I dag tror jeg kanskje jeg klarte å kjenne en liiiten kul komme opp over symfysen:rolleyes: Har ikke klart å ha på vanlige bukser på mange uker:hilarious:
 
10+0 i morgen. Jeg ser kul på morgenen, selv etter jeg har tisset. Har hatt liten bul i snart et par uker. Tror rett og slett livmora skyver mageinnhold oppover eller noe. Er lang og tynn med bmi rundt 19, så mulig det er anatomisk for meg, aner ikke. Utover dagen ser jeg virkelig gravid ut, men da er det jo luft:hilarious::hungover: I dag tror jeg kanskje jeg klarte å kjenne en liiiten kul komme opp over symfysen:rolleyes: Har ikke klart å ha på vanlige bukser på mange uker:hilarious:

Åhhh så kos!! Og så heldig:D Jeg er normalvektig men har litt brede hofter, så mistenker at det er litt god plass inni der:hilarious: Håper så veldig at jeg får se en liten kul snart!!! Jeg har gått med vanlige bukser, men hatt knappen åpen.. er helt håpløst! Må få kjøpt noen andre bukser, men alt er stengt og jeg vil prøve i butikk!!:hilarious:
 
Åhhh så kos!! Og så heldig:D Jeg er normalvektig men har litt brede hofter, så mistenker at det er litt god plass inni der:hilarious: Håper så veldig at jeg får se en liten kul snart!!! Jeg har gått med vanlige bukser, men hatt knappen åpen.. er helt håpløst! Må få kjøpt noen andre bukser, men alt er stengt og jeg vil prøve i butikk!!:hilarious:
Ja, gleder meg vilt til å bli litt mer gravid og litt mindre... luftig:hilarious: Er helt samme, vil bare få kommet meg på butikken og prøvd de jækla buksene:hilarious: Det er kanskje snart håp:rolleyes: I mellomtiden fikk jeg låne et par gravidbukser av ei venninne, så jeg kan gå i noe annet enn joggis:hilarious:
 
Ja, gleder meg vilt til å bli litt mer gravid og litt mindre... luftig:hilarious: Er helt samme, vil bare få kommet meg på butikken og prøvd de jækla buksene:hilarious: Det er kanskje snart håp:rolleyes: I mellomtiden fikk jeg låne et par gravidbukser av ei venninne, så jeg kan gå i noe annet enn joggis:hilarious:

Det var fint at du fikk lånt da!:D
 
Andregangs her!

Fikk mage rundt uke 14 i forrige svangerskap. I dette kom den rundt uke 9, også bekreftet av jordmor. Livmoren lå godt over skambenet :happy:
 
Ikke godt å si om jeg har fått mage eller bare er oppblåst pga type mat jeg spiser:hilarious: Merker ikke noe på klærne pga bor i treningstights og pysjamas.. Spent på når magen titter frem, er førstegangs og ca 10+5 nå !
 
Jeg har bakovervendt livmor, så må sikkert vente en stund før den syns. Men jeg ser jo kjempegravid ut allerede, kun luft og verdens tregeste fordøyelsessystem. Så har ikke kunnet bruke vanlig bukse siden uke 6 (er 10+1 i dag). Er helt normalvektig så vanskelig å skjule luftbabyen, men er sykmeldt nå pga ekstrem svangerskapskvalme så ingen som ser meg likevel
 
Jeg har bakovervendt livmor, så må sikkert vente en stund før den syns. Men jeg ser jo kjempegravid ut allerede, kun luft og verdens tregeste fordøyelsessystem. Så har ikke kunnet bruke vanlig bukse siden uke 6 (er 10+1 i dag). Er helt normalvektig så vanskelig å skjule luftbabyen, men er sykmeldt nå pga ekstrem svangerskapskvalme så ingen som ser meg likevel

Jeg har også bakovervendt livmor! Fikk tydelig mage i uke 14 med første, nå i uke 10 med andremann :happy:
 
Jeg har for det meste enda en stor luftbaby som tar den meste plassen:rolleyes:
 
Jeg har også bakovervendt livmor! Fikk tydelig mage i uke 14 med første, nå i uke 10 med andremann :happy:

Ganske likt som meg! Har bakovervendt livmor jeg og, og lagen poppet frem nå i uke 10. Jeg tror også jeg fikk mage rundt uke 13 med førstemann, selv om jeg følte det syntes enda tidligere.
 
10+1 med sjettemann, så her er kulen godt synlig allerede:hilarious: Har vært gravid mer enn ikke-gravid siden jeg fikk førstemann for 8år siden, så magen har poppet fortere for hver gang:rolleyes: Har fortalt det til de nærmeste, men barna vet det ikke enda for ellers hadde de satt det til hele verden (skal si det etter neste til 12+5):) De er vel bare så vant til at jeg er gravid at de ikke tenker på det? Men synes det et litt rart at de ikke har kommentert enda, siden magen er betraktelig større enn den var for noen uker siden:hilarious: Gleder meg til å fortelle dem! Og tenkte å ha sånn gender-reveal ballong med konfetti eller noe etter oul denne gangen:joyful:



6365800F-0068-4C12-A483-953DC2123FCE.jpeg
 
Last edited:
10+1 med sjettemann, så her er kulen godt synlig allerede:hilarious: Har vært gravid mer enn ikke-gravid siden jeg fikk førstemann for 8år siden, så magen har poppet fortere for hver gang:rolleyes: Har fortalt det til de nærmeste, men barna vet det ikke enda for ellers hadde de satt det til hele verden (skal si det etter neste til 12+5):) De er vel bare så vant til at jeg er gravid at de ikke tenker på det? Men synes det et litt rart at de ikke har kommentert enda, siden magen er betraktelig større enn den var for noen uker siden:hilarious: Gleder meg til å fortelle dem! Og tenkte å ha sånn gender-reveal ballong med konfetti eller noe etter oul denne gangen:joyful:Vis vedlegget 354437

Så fin mage :Heartred
 
Synes jeg har fått en liten kul! Er uke 13+5. Jeg er tynn og sist gang fikk jeg ikke mage før seeent, rundt uke 15-16
 
Jeg har fått en liten magen, som rett og slett er der hele dagen og litt større på kvelden :cat:
 
Sniker fra Desember, med første fikk jeg ikke mage før kanskje 23-24, nå er jeg 10+2 og ikke så lett å skjule lengre, så må være noe i det at det blir synlig fortere med nr 2. :hilarious:
 
Back
Topp