Når får vi egentlig svar på spørsmålene vi stiller til jordmødrene her??

• Trådstarter Trådstarter
  • Opprettet Opprettet

Guest
Skrev et innlegg for 2 dager siden. Når kan jeg regne med å få svar?? Ser det er mangen innlegg uten svar her, så bare lurte på om alle egentlig får svar på det de spør om??
Mvh
Catrine

Hei

Det er ferie her på vestlandet denne uken, og jordmor Ragna er bortreist. Hun svarer så snart hun får anledning til det, men det kan ta litt lenger tid enn vanlig akkurat denne uken. Beklager.

Med vennlig hilsen Maren Eriksen, Babyverden

Et lite innspill til dette med svar fra jordmødrene, og hva man får svar på og ikke.

Det står jo under "Til deg som skal stille spørsmål" tråden, at de svarer på et utvalg spørsmål. Og dette syns jeg er helt greit. De har jo en viss tid å bruke på dette og kan derfor ikke love å svare på alt. MEN - det står at spørsmål som ikke besvarers blir slettet. Og dette er jo direkte feil, ingen spørsmål blir slettet såvidt jeg kan se.

Så, hva med om dere enten faktisk sletter spørsmålene etter en viss tid, eller omformulerer det som står i teksten? Sånn det står nå så skulle man jo tro at alle spørsmål som ligger der, ligger i "kø" for å besvares. Går jo ann å feks skrive at "spørsmål som besvarers, blir normalt besvart inne X antall dager".

Bare et innspill :-)

Får vente å se når ferien er over da :-) Men har vel egentlig fått svar på det jeg spurte om ved å gå til legen istedenfor...Har blitt sykemeldt frem til fødsel pga de kraftige kynnerne og stikningene i skjeden, så er mye bedre nå når jeg kan slappe av og ikke stresse med jobben...

Hei allesammen :-)

Kjekt at dere stiller spørsmål til oss jordmødre på Babyverden - vi syns det er kjemepkjekt å svare :-)
Normalt svarer vi løpende og tar spørsmålene litt og litt - men vi har som èn av dere skiver kun en vis tid til til rådighet, så vi klarer uansett ikke å svare dere alle.

Jeg skal ta videre det med å slette spørsmål som vi ikke klarer å besvare - det ville kanskje gjøre det litt mer overskuelig på siden.

Men TAKK til alle dere som utfordrer oss med spennende og gode spørsmål :-)

Vennlig hilsen fra jordmor Ragna.

Back
Topp