når får ungene påskeegget?

Kastanjenøtt

Flørter med forumet
jeg har som tradisjon hjemmefra å få det på påskeaften, men selv har jeg gitt det på skjærtorsdag, hva er vanlig hos dere?

som regel påskeaften, men siden ungene reiser på hytta i morgen, skal de få det i morgen.

påskeaften.

Får når de våkner påskeaften...[:)]

I år skal de på "skattejakt"[:D] Hvis jeg klarer å lage et som de skjønner da[8|]

Vi kjører laaaaang påske..
Han har fått påskeegg av 4 folk!
Og ettersom han er bare 19 mnd får han 1 bit hver dag.
Han har hatt fri fra bhg siden forige torsdag og begynner på tirsdag.
Resten av godisen spiser jeg.. Høhø :P

Me pleie få da på påskeaften. Men siden han skal til pappan sin i påsken så fekk han det sist helg. (veit ikkje om han hadde fått her hadde det ikkje vore oldeforeldra som fiksa det i år. Holder egentli med et men siden han fikk der måtte han jo nesten få det og).

ORIGINAL: Qü$×

Påskeaften selvsagt[:D]

siden vi reiser i campingvogna vår i morgen og sikkert hennes søskenbarn får påskeegget før påskeaften så får hun nok sitt i morgen.. men vi kommer ikke til å ha alt snopet i egget,kommer til å fylle på litt og litt pluss litt frukt[:)]

hun er bare 2,5 år og jeg er ikke så innmari glad i å gi henne så mye snop ettersom hun ikke forventer det,er så liten og har nok av energi fra før[8D]

hun får det egentlig på påskeaften men hun reiser til sin far i dag og kommer hjem etter påske, så hun får med seg et egg og de 4 andre får vente til hun kommer hjem igjen[:)]

Påskeaften.
Men ble unntak i år siden unga og jeg reiser på ferie uten samboern idag.
Så da hadde jeg skattejakt i går hehe...for både meg og vesla. vesla vår er litt lita til å lete, men jeg la egget hennes i kjøkkenskapet hennes og hun fant det temmelig fort idag[8D]

Så det blir nok bitte litt smågodt på oss hver kveld denne påska.
Også liker jeg bedre å gi rosiner og frukt enn alt dette E stoff godteriet.

På påskeaften[:)]

ORIGINAL: Cullen

påskeaften.

Her har han fått to påske egg,så for at det ikke skal bli så mye på en dag får han litt hver dag denne uka[:)]

Alltid vært påskeaften her i hus [:)]
Men nå gjør vi ikke sånt lenger siden vi ikke ha barn og småtrolla i familien er blitt store [:o]

Back
Topp