Når får man vite kjønnet?

Klarfornestemann

Forelsket i forumet
Marsboerne2017
Sensommerbarna 2019
Jeg er 11+1 i dag, og veldig nysgjerrig på kjønnet! Er 13+5 neste UL, og lurer på om de kanskje kan se kjønnet da hvis barnet ligger riktig såklart? Når fikk dere vite kjønn? :D

Og når kjente dere de første bevegelser som førstegangs?

Vi var på ultralyd i går, var da 11+6 og legen kunne da si at det mest sannsynlig ble det ene kjønnet men kunne ikke garantere det. Jeg trodde jeg var 13+3 da vi var på UL men ble satt tilbake 1 1/2 uke :)

Lurer på det samme! Har det veldig greit for fastlegen min tar ultralyder. Tok det med engang jeg kom inn i uke 8. Tok det ikke sist gang, men har ny time neste uke når jeg er 14 +6. Tror dere det er for tidlig? Har jo OUL om en måned men :p

De fleste kan se kjønnet i uke 14.

Hun jeg skal til kan se fra uke 13/14 hvis baby ligger greit til. Jeg er 12+6 når jeg skal så blir spennende og se om hun ser noe :)

Gynekologen min var ikke sikker, da jeg var på UL sist (11+3), men han sa det lignet mest på en jente. ImageUploadedByBV Forum1470383786.507877.jpg

Jeg kjente spark første gangen i uke 18+5 med førstemann. Fikk vite kjønnet på oul uke 20. Denne gangen skal vi på
Oul i uke 18!

Back
Topp