Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I mitt første svangerskap kjente jeg ikke at jeg hadde kynnere. Bare registrerte at magen ble hard. På slutten. Ikke ubehag.
Nå er jeg sterkt plaget med kynnere, men tar vel i mot de nå, som det er så kort igjen. Fikk de fra uke 20 ca.
Magen blir knallhard. Det er vondt og stå eller gå. Må krøke meg sammen, eller sette meg. Men det er nå. I begynnelsen var det mest ubehagelig liksom.
Kynnere er positivt for de forbreder kroppen for fødselen, men har man mange tidlig i svangerskapet skal man ta det litt mer med ro.
har det faktisk på samme måte som deg. men det er hvis vanlig at man får masse kynnerer med nr 2.. får håpe vi får en lett fødsel...
Jeg har hatt kynnere hele dette svangerskapet, og i uke 15 begynnte det å gjøre innmari vondt. Magen min blir kjempe stram og så kommer det smerter i mageregionen. Dette spesielt om jeg går mye og er i mye aktivitet...