Når får man evt. sett noe på ul ?

Supermamma x 4

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
Jeg har fortsatt ikke fått mensen , om jeg er gravid er jeg 4+4 på vei.
Dette er ikke likt meg. Har alltid regelmessig mensen. Og nå har jeg hatt det i såpass mange år at jeg kjenner kroppen min godt. Har fått negative tester, men dette hadde jeg i forrige svangerskap også. Da fikk ikke jeg positivt før i uke 10.
Så nå tenker jeg at visst jeg ikke har fått mensen innen 2 uker , og heller ikke fått positiv test,  skal jeg bestille meg en ul. For det er trasig å gå rundt å ikke vite.

Symptomene jeg har :
*Mensen har ikke kommet
*Økt kroppsvarme, spesielt på natta ( jeg er egentlig en frostpist )
*Halsbrann ( kommer og går )
*Blødende tannkjøtt , spesielt når jeg pusser tenna
*Murringer i magen og ryggen
*Litt ømme pupper ( mest brystvortene )

Man kan vell se noe på UL i uke 6-7 ?

Ja, når du begynner å komme opp i uke 7 mener jeg du skal klare å se noe. Jeg bestilte meg nettopp time hos gynekologen som skal ha oppfølgingen på meg, og de ønsket at jeg skulle komme rundt uke 7-8 første gangen. Der får jeg ul hver gang, regner med at den første blir innvendig.

man kan se noe på innvendig ultralyd fra uke 6 det gjorde jeg forige gang
man kan ta det hos en gyn,
med de symtomene høres du gravid ut spør du meg jeg er 4+1 og har de samme symtomene
lykke til

Dere er heldige som får positiv test så tidlig xD
Samme greia som sist det her, at jeg er SIKKER på jeg er det, men får ikke de to strekene -.-
Kjempe irriterende :P

Takk for svar da dere :D

Sånn er det med meg også... skulle ha mens mandag, tok test på onsdag og idag, begge negativ :-s Tror egentlig jeg er gravid, har mange syptomer men er så kjedelig at det bare er EN strek på testen!!! Får vel bare smøre med tålmodighet og teste igjen om noen dager...

Jeg var 3-4 uker på vei forrige svangerskap når legen så et lite frø på UL :)

Ikke vanlig å ha UL så lite på vei, så skal gjøre en lang historie kort.

Jeg ble hastet inn på akutten med ekstreme magesmerter midt på natta i august-10. Det var helt grusomt og det var slik jeg fant ut at jeg var gravid.
Ingen fant noen ting, men etter 3 dager innlagt på sykehuset og med avtagende smerter, så fant til slutt en spesialist en liten fostersekk :)
Ingen vet hva magesmertene var, men alt gikk bra og sønnen min er frisk og rask :)

Back
Topp