Når får en "mage"?

Malin88

Flørter med forumet
Når du er gravid.. Når begynner du å kjenne det på magen? Altså, når får du "mage"?
Jeg mener bare kun pittelitt!! Er litt nyskjerrig[:D]

Selv kom TTR i dag, 14 dager etter forventet IKM. Tok en test for en og en halv uke siden, men den var negativ.
Men jeg begynte jo å lure da, siden TTR aldri kom! [:)]
Men nå er hun her[:@][:D], nå er det bare å overleve de dagene ho er her, og så starte på nytt[:D]

Koz koz..

[:D]I dag måtte jeg innse at ingen av buksene mine passer lenger..... Så nå har det blitt bulk på magen.

Hei, jeg fikk en liten kul på magen i uke 22, men nå er jeg veldig liten egentlig. Det er så forskjellig fra person til person [:D]

jeg fikk en liten kul ganske tidlig, rundt uke 16 tror jeg. men så var jeg 17 år, tynn og smal da...

Hehe, da er vi to.. Altså, 17 år, tynn og smal. (er ikke gravid... ENNÅ[:D])
Faen, det det med vekta er noe unødvendige greier. Han derre såkalte "gud" kunne vært så smart, at vekt ikke fantes. Vektproblemer= hva er det?!
Jeg er 17 år, veier ca 43 kg, og er ca 1.63 høy.

43 kg, for faen!!!! Hallo?!?!?!!! Hvordan skal jeg gå opp i vekt? Jeg klarer bare ikke å spise og spise og spise+++++!
Rundt EL er kroppen min "normal", altså jeg spiser når jeg er sulten, jeg spiser faktisk som en hest da, men ellers i syklusen.. Spiser kun litt og litt. F.eks i natt, jeg våknet et ti-talls av ganger fordi jeg hadde skiftet sovestilling, jeg måtte litte på magen med handa på magen, ellers var det drit vondt fordi jeg var så sulten. Jeg har spist litt nå, nå er det "ok", men kjenner når jeg puster at jeg er sulten, MEN JEG VIL IKKE HA MERE MAT!!!

Hjlep....?! Kor, ka, kem og korsn i faen ska æ gjøre d? Æ har ikke spiseforstyrrelsa, men sånn som d e nu kan d ikke være: at æ spis som noemalt rundt EL, men lite ellers.

(helsesøster sa at æ hadde ei grei vekt i forhold til høyden min og alder. Pøh, kyss mæ en viss plass. Detta e f... ikke normalt.)
ORIGINAL: Misin

jeg fikk en liten kul ganske tidlig, rundt uke 16 tror jeg. men så var jeg 17 år, tynn og smal da...

Heisann!!!
kjenner med godt igjen i det du skriver. Jeg var sånn i den perioden selv. Jeg spiste som en hest i perioder og gadd til slutt ikke spise mer fordi jeg rett og slett aldri blei mett!!!
Det endte med at jeg ikke gadd å tenke på vekta lengre! Jeg var akkurat som deg!!! La aldri på meg!
Nå i dag har er jeg like ille. Jeg spiser i perioder, men etter at jeg traff samboeren min for snart 3 år siden har jeg gått opp 6 kg, og siden jeg sluttet på videregående så har jeg gått opp 11 kg (det er 6 år siden). ingen trur meg fordi det ikke syns. Så det kommer nok en eller annan gang hos deg å!
Men jeg vet det er en veldig mager trøst!
Så lenge mensen kommer og du ikke blir slapp og dårlig å sånn så skal du ikke bekymre deg for vekta!!!

nei det er jammen meg ikke lett å si....håper jeg får mage...tja...sånn ca rett etter 3 mnd,når vi har fortalt det til alle...[:D]

Takk.. Men det som er med meg, er at jeg aldri går opp!
Gikk faktisk NED når jeg møtte sambo!!! Men jeg mistenker p-pillene.... Hmm..
For gubben har ingenting med det å gjøre.
Heh, men det høres jo litt rart ut: gikk ned i vekt når jeg ble sammen med ham[;)]
Men som sagt, mistenker pillene.
Syklusen er jo overhodet IKKE blitt regelmessig ennå etter pille-slutt, så det kan jo være det.. Og det er EN ting som jeg faktisk skjemmes over ovenfor typen og andre, og det er hoftebena mine.. De STIKKER UT!!! Det er så stygt!! Jeg vil jo se fin ut for min kjære. Og det er jo ikke så rart!
Men det plager ikke han. He he, vi er noen fliser begge to:
Vi er begge lav(meg: ca.1.63, og han ca.1.67-70) og tynne!(meg: ca. 43 kg, han ca.50 kg)

Det som også er, er at jeg aldri har vært noe særlig kroppsfiksert. Eneste er puppene, jeg klager litt på dei også. Hehe.

Vi får håpe vi får noen overflødige kilo etter eventuell graviditet[;)]
Skal prøve å ikke klage da[:D]

ORIGINAL: Pastella

Heisann!!!
kjenner med godt igjen i det du skriver. Jeg var sånn i den perioden selv. Jeg spiste som en hest i perioder og gadd til slutt ikke spise mer fordi jeg rett og slett aldri blei mett!!!
Det endte med at jeg ikke gadd å tenke på vekta lengre! Jeg var akkurat som deg!!! La aldri på meg!
Nå i dag har er jeg like ille. Jeg spiser i perioder, men etter at jeg traff samboeren min for snart 3 år siden har jeg gått opp 6 kg, og siden jeg sluttet på videregående så har jeg gått opp 11 kg (det er 6 år siden). ingen trur meg fordi det ikke syns. Så det kommer nok en eller annan gang hos deg å!
Men jeg vet det er en veldig mager trøst!
Så lenge mensen kommer og du ikke blir slapp og dårlig å sånn så skal du ikke bekymre deg for vekta!!!

Overflødige kiloer som savnes?

Jeg har mangen å dele[8D]

Ble advart da jeg begynte på P-plasteret at jeg kunne komme til å gå opp noen kilo,
men det ble ikke mer enn ca 5 kilo for min del[;)] - som om ikke det var nok[8D]
(like mye som jeg har gått opp en vinter tidligere, UTEN p-plaster eller lignende[;)])

He he, ja overflødige kilo savnes[:D]

Jeg brukte jo pillene, men ingen kilo kom!

Back
Topp