Når er Vinterferien i stavanger??

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Noen som vet når vinterferien i stavanger er??

Hva anbefaler du å se i stavanger??

ORIGINAL: Prikken

Vinterferien er i uke 8. [;)]

Som igjen er hvilke dato??

Fant det ut [:D]

ORIGINAL: Hyssamaia!

skal dere til stavanger? :D Jeg drar nedover straks selv..[:D]

Jepp vi skal..
Men du har besøk fra stavanger når vi reiser ditt[8D]

Møje kjekt å se her i Stavanger!! Dere må se skagen (båthavnen i sentrum) Gamle stavanger (trehusbebyggelse i sentrum) Ellers hvis dere har tilgang på bil er det gøy å se utstein kloster, 3 sverd i stein (Hafrsfjord) Ullandhaugstårnet like ved universiteter. Der kan du se utover hele byen + til Sandnes

Biltur fra Stavanger sentrum, gamleveien gjennom forus og videre ut til sola. Der er flyplassen, sola stranden, hellestø strand.

Skal prøve å komme på litt flere tips... Alt etter hvor lenge dere skal være her og hva dere er interessert i. Det er jo mange gøye museer her også. Arkeologisk blandt annet. Oljemuseet er et must! Veldig morro for barna! (Praktiske ting å gjøre)
Hva har dere lyst til å se og oppleve?

ORIGINAL: Meten

Møje kjekt å se her i Stavanger!! Dere må se skagen (båthavnen i sentrum) Gamle stavanger (trehusbebyggelse i sentrum) Ellers hvis dere har tilgang på bil er det gøy å se utstein kloster, 3 sverd i stein (Hafrsfjord) Ullandhaugstårnet like ved universiteter. Der kan du se utover hele byen + til Sandnes

Biltur fra Stavanger sentrum, gamleveien gjennom forus og videre ut til sola. Der er flyplassen, sola stranden, hellestø strand.

Skal prøve å komme på litt flere tips... Alt etter hvor lenge dere skal være her og hva dere er interessert i. Det er jo mange gøye museer her også. Arkeologisk blandt annet. Oljemuseet er et must! Veldig morro for barna! (Praktiske ting å gjøre)
Hva har dere lyst til å se og oppleve?

Vi skal bare være en helg, har ikke tilgang til bil..
Kommer med fly, skal bo på hotell i sentrum[:)]

ok! da skal jeg tenke litt i løpet av dagen hva dere bør få med dere[:D]

då har eg sjøl blitt anbefalt sjøfartsmuseet som ligger midt i byen, rett overfor fiskeutsalget, og rett til høyre for et utested/restaurant som heter timbuktu. der er et lite museum som visstnok skal være gøy for ungene, hvor de får leke butikk og kle seg ut bla..

Tusen takk [:)]

Dokkor må hvertfall ta me ongane te geoparken som ligge rett utenfor oljemuseet.
Selvfølgeligt kjekkast om sommeren då, men.. eg kan aldri dra te byn me sønnen min uden at me MÅ dra ein tur bort der hvertfall.

ORIGINAL: Oline V2

ta turen innom www.sjokoladepiken.no

[:)]

Nå ble jeg sulten og fysen på noe godt ja[:D]

ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

Må se meg så klart [8D][:)][:D]

Nææææ trokke jeg gidder det altså[8D][:D]

ORIGINAL: Tvilling74

Pløh.. Har avtalte det så [8D][:-]

ORIGINAL: Tvilling74

Pløh.. Har avtalte det så [8D][:-]

okei da[:D]

du må dra innom her ja[;)][;)]

ORIGINAL: skruen med spire

norsk barnemuseum ligger i kulturhuset(kinoen) midt i sentrum :)

ORIGINAL: Hønepønemamma

du må dra innom her ja[;)][;)]

ORIGINAL: skruen med spire

norsk barnemuseum ligger i kulturhuset(kinoen) midt i sentrum :)

''

Må prøve å få til det ja[:)]

Back
Topp