Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg spurte om dette et annet sted, og flere der mente at det var fra uke 30. Teknisk sett er det lenge før det, ettersom man i uke 30 er like stor som i uke 40. Og med enlinger er man høygravid 40 dager før termin.
Jeg er også 29 uker og har allerede vært like stor som da jeg var høygravid i ett par uker nå ;p
Vet ikke hva fasiten er, da jeg ikke klarer å finne fram til det ved å søke på nettet, men jeg sier jeg er høygravid nå så de neste ukene skal jeg bli høygravid +++
Vet ikke om det er noe fasit på dette. Men mitt symfyse-fundusmål da jeg var i uke 26+6 tilsvarte gjennomsnittet på de som bærer 1 barn i uke 36. Så ser på meg selv som høygravid nå, og enda er det 3 måneder til jeg har termin. Jeg kommer til å sprekke!
Jeg har sett meg selv som høygravid siden uke 28 tror jeg. Og var i går offisielt høygravid som om det skulle vært en <3 så nå er jeg dobbelt høygravid eller no
Jeg vet faktisk ikke heller hvor grensen går. Tror det er mer en følelse når det er to i magen <3