Når er terminen?

Mamma til A

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Når har dere termin? Vet at d er tidlig enda, men alltid gøy å spørre :)
Jeg har termin 1.januar, og gleder meg masse til det.
Det blir min 4. Graviditet. Men jeg venter fortsatt første barnet :) håper d sitter godt denne gangen, og jeg klarer å fullføre graviditeten ❤️


❤️venter mitt første ❤️
 
Termin her blir mellom 27 des-1 jan ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er det vanlig å gå litt over tiden som førstegangsfødende? :) Vi startet prøvinga i tidligste laget.. Så mulig termin blir 27-30 des.. Det må jo være litt kjedelig å være født så sent på året,for ikke å snakke om barnehageplass..! :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er det vanlig å gå litt over tiden som førstegangsfødende? :) Vi startet prøvinga i tidligste laget.. Så mulig termin blir 27-30 des.. Det må jo være litt kjedelig å være født så sent på året,for ikke å snakke om barnehageplass..! :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har termin 31.des utifra babyverden sin kalk, men tenkte melde meg i januar siden jeg har hørt at alle går over termin :)


❤️venter mitt første ❤️
 
Er det vanlig å gå litt over tiden som førstegangsfødende? :) Vi startet prøvinga i tidligste laget.. Så mulig termin blir 27-30 des.. Det må jo være litt kjedelig å være født så sent på året,for ikke å snakke om barnehageplass..! :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
Gikk 4 dager på overtid med min første :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi fikk 9 uker før tiden med første :p håper på et lengre svangerskap denne gangen ;)
Vil vel få termin tidligst 2.januar, så får vi se.. Mannen er født på julaften, håper vi slipper unna den :p

Pp1 31 dager
Pp2 25 dager
Pp3 28 dager
Pp4 27 dager
Pp5 25 dager
Pp6 pos test 12 dpo

Sendt via BV-appen
 
Er det vanlig å gå litt over tiden som førstegangsfødende? :) Vi startet prøvinga i tidligste laget.. Så mulig termin blir 27-30 des.. Det må jo være litt kjedelig å være født så sent på året,for ikke å snakke om barnehageplass..! :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum

Sist fødte jeg i uke 37+5. Jeg håper jeg går overtid nå, må være kjedelig å ha bursdag så sent på året.. Så satser på 1 januar! :) (Har termin 29 desember tror jeg)


Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3
 
6.januar
 
3. januar :) Gikk seks dager over sist, og det hadde passet fint denne gangen også :)
 
Back
Topp