Når er symptomene værst?

KoseMos1

Glad i forumet
Julibarna2014
Julibarna2024☀️
De symtomene dere har ? er dem hele tiden eller bare av og til løpe av dagen ? og når er det verst?

På morgenen pleier jeg å være litt småkvalm og uggen, ikke så voldsomt plagsomt foreløpig.
Og så er jeg trøtt på formiddagen! Må ha en blund da, hvis jeg kan, så slipper jeg å sovne på sofaentidlig på kvelden [;)]

Foreløpig er jeg bare litt trett:) Har jo ingen symptomer side. Jeg bare er 4 uker og 1 dag på vei:) Og jeg bør vel kanskje få meg en ticker snart. Uansett så var jeg ufyselig kvalm sist gang. Var sykemeldt fra uke 7 og gangen før var jeg kvalm, men ikke så ekstremt. Så jeg venter vel på at symptomene skal slå inn for fullt:)

Kvalmen er av og på hele døgnet, til og med om natta ! Går rundt og føler meg litt i bakrus egentlig.. :P Ellers trett, men prøver å ta dagene som de kommer selv om det kan være vanskelig i eksamenstida...

6 + 4 nå :)

Hmm, føler egentlig ikke at jeg er gravid enda, he he[:)]
Merker stor forskjell i at jeg våkner veldig tidlig om morgenen(har aldri gjort det før),
men skal jeg si en tid på døgnet må jeg nok si kvelden for da føler jeg tarmene løper løpsk inni magen...[:)]

ORIGINAL: Blomst85

ORIGINAL: honning84

Hmm, føler egentlig ikke at jeg er gravid enda, he he[:)]
Merker stor forskjell i at jeg våkner veldig tidlig om morgenen(har aldri gjort det før),
men skal jeg si en tid på døgnet må jeg nok si kvelden for da føler jeg tarmene løper løpsk inni magen...[:)]

Jeg våkner tidlig selv jeg.. Opp i tisse og rett i seng igjen..

Åh, fantastisk at noen reagerer som meg, he he[:D] føler bare alle blir trøtte, men jeg blir tydeligvis mer våken[:)] Men er tett i nesa hele tiden så blir fort sliten da...

Akkurat nå synes jeg det værste er kvalmen, den kommer og går. Men spyr heldigvis ikke[:)] jeg får ikke i meg så mye mat, fordi jeg blir bare dårlig. Slik som sist gang så tålte jeg ikke lukten av pizzza eller å spise pizza. Det gjør jeg ikke nå heller.

Det som jeg også ikke liker er at jeg fryser nesten hele tiden, må pakke meg inn akkurat som om det er vinter jo... Slik var det sist gang også i 1 og 2 trimester.

Ømme pupper hele tiden
Kvalmen kommer å går, er mest uggen når jeg er sulten
må opp for å tisse midt på natten eller tidlig morgen, det måtte jeg aldri før
mer trøtt på kvelden

om natta[8D] er minimum oppe 2 ganger og tisser før jeg står opp! det har jeg aldri gjort før!!

og så er jeg skikkelig oppblåst - føler meg som en flodhest og vil bare gjemme meg bort - når jeg skal legge meg!

Synes det er værst om morran og kvelden. Da er jeg kvalm og uggen.  Får det ofte midt på dagen også, men ikke like ille. Har heldigvis ikke måtte kasta opp[:)] 

jeg er jo bare trøtt HELE tiden jeg. Nå var jeg hjemme syk hele denne uka, men skjønner faktisk ikke hvordan jeg skal kommer meg igjennom hele dager fremover? Opp tiiidlig,levere unge i barnehage, tog til oslo, jobb, tog tilbake, hente, middag, lek og kveld. Håper bare jeg har litt mer energi enn jeg føler akkurat nå.

På kvelden får jeg gjerne litt kramper i underlivet! Eller strekksmerter om du vil.... ellers så er jeg trøtt hele dagen[8D][8D]

Jeg er dårlig hele dagen jeg, og idag har jeg begynt å kaste opp og. Alt føles ganske forferdelig nå, og dette frister ikke til gjentakelse med det første [:(]
Hadde vært ok og vært morgenkvalm, men jeg er kvalm hele døgnet. Tror jeg må ta kontakt med fastlege å få noe kvalmestillende. Får nesten ikke i meg mat heller.

Jeg er kvalme hele dagen, men det går litt i bølger, er mest kvalmen på morgen, ettermiddag og kveld, kveldene i det siste har jeg vært skikkelig dårlig, spyr heldigviss ikke. Er skikkelig spennenes å leve med for tiden...

Satser på det går over snart, men tar det som ett godt tekn.

sover dårlig og er veldig varm, drømmer veldig mye rart.
ellers må jeg opp å tisse med en gang jeg våkner og innimellom om natta.
Kvalm om morran før jeg får spist...

ellers er jeg trøtt og sliten om ettermiddagen (kort lunte)

Men om kvelden blir jeg rastløs og magen rumler spesielt om kvelden..[8D][8D][8D]

Utenom dette merker jeg ikke noe annet...

Kanskje vært litt sårbar de siste dagene, og blir litt fort oppgitt (men sånn har jeg egentlig vært en stund pga mye psykisk stress........) [8|][8|][8|]

Back
Topp