Når er permisjonen deres over?

Isilra

Glad i forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Andre som hadde termin rundt 26. desember? Jeg husker nemlig ikke når permisjonen min er over eller hvilke papirer det står på... [8|] Ups?
Noen som vet hvor jeg kan finne ut av det? Eller må jeg bare ringe NAV og spørre?

Synes tiden går så altfor fort! Snart er det bare å kaste minsten i barnehage og begynne å jobbe igjen.. Wuææh..

Jeg gikk ut i permisjon 10 nov(noe sånt) og jeg begynner å jobbe igjen slutten av sept.. 

permisjonen ender 27.juli, da tar jeg rett og slett ferie og litt ekstra fri og begynner på jobb den 1.sep [:(][&:] Gruer meg masse

Hmmm..mene æ gikk ut i permisjon 30 oktober og at min første arbeidsdag e 15 september.. Ååååå herregud...!! Det e jo ikke lenge til.. *vil ikke begynne å jobbe ennu*

Hvordan blir egentlig dette når man fødte for tidlig?
Sign
Lurer på dette jeg å..

Tror permisjonen min er ferdig 10 november, men jeg skal jobbe fem uker i sommer [:)] Blir godt for pappaen å være hjemme i stede for å jobbe i sommer. 

ORIGINAL: lineleon

ORIGINAL: BlessItBe

Hvordan blir egentlig dette når man fødte for tidlig?[&:]

Blir den ikke ferdig tidligere?

Jo. Du må trekke fra dagene som var igjen frem til termin.

Joo, Line!

Føder du tidligere, så er det vel slik at da er på en måte de tre ukene før fødselen ferdig og da begynner du på de 46\56 ukene.,

Så frem til at alt var normalt med mor og barn[:)] Må du ligge på sykehuset for ulike årsaker så teller vel permisjonen 3 uker fra du slapp ut eller noe sånt?[8|] tror jeg[8D]

Jeg hadde permisjon til 5. okt... men så tar jeg ut 5 uker ferie i sommer... så da trodde jeg det ble forskyvet 5 uker.. men neeeida[>:]
Nav kunne bare forskyve ferien med 4uker og 1 dag (?)[8|]

Så da blir det 5. okt + 4uker og 1 dag... [8D]

hmmm... 3. nov da[:)]

Jeg hadde termin 28.desember, og har 100% lønn, sambo får 10 uker, og jeg har tatt 1 uke ferie, og permisjon min er ferdig 27.august ellerno sånt.. Så egentlig 20.august[:)]

Fikk kevin 17.desember.. og der endret ikke permisjonstiden min.. skal jo være en fordel å få for tidlig? For de som får etter termin får ikke lengre permisjon..

Permisjonen begynte 2. desember, og siste permisjonsdagen er 6. oktober. Da skal jeg ha 5 uker ferie [:)]

Jeg skal jobbe fra 4. oktober til 12. desember (pappapermisjonen) for deretter å gå ut i permisjon igjen noen uker. Er ferdig med permisjonen den 20. januar. Har ferie i fire uker i juli.

Vi valgte 56 uker/80 % lønn.

Men nå ser det ut til at jeg kommer til å ha permisjon helt til august neste år. Ulønnet fra 20. januar til august. Mulig jeg jobber i en veldig redusert stilling hjemmefra.

Hadde termin 26 ....
Trur permisjonen min er ferdig rundt 22 oktober , har faktisk ikkje fått noke papir frå nav om da .. men snakka med ei på tlf ...

min permisjon er ferdig i august en gang, men så er det ferie og så er det ulønnet permisjon. så jeg skal tilbake i jobb 27. september. Gleder meg litt jeg[:)]

Du mister det du hadde igjen av de 3 ukene, og begynner rett på ordinær permisjon..

Mistet alle 3 ukene, han kom den dagen jeg skulle ut i permisjon [8D] Min er ferdig 23. eller 24.September..

jeg har helt til starten av november, men skal gå hjemme til januar 2011 pga ferie[:)]

Ser det er ingen som begynner så tidleg som meg[8|]. Hadde termin 11. desember og permisjon med 100% lønn, så begynner å jobbe 17. juli. Då skal sambuer ha 12 veker pappaperm[:)]

Back
Topp