Når er Ovitrelle-sprøyta ute av kroppen...

Emma-emma

Andre møte med forumet
Vi forsøker å bli gravid. Har fått påvist pcos, så derfor har jeg nå prøvd min første runde med Letrozol og Ovitrelle. Jeg testet hver dag fra 3dpo, og fikk svakere og svakere strek til 7dpo, da var den hvit i 2 dager. 9dpo antydet jeg en svak strek, og streken har blitt litt sterkere for hver dag. Jeg er i dag 11dpo og fikk nettopp positiv på Clearblue digital:D Kan det fortsatt være sprøyta som gir falsk positiv? Jeg tenker jo at den har gått ut siden jeg fikk negative tester for noen dager siden... Er så spent, og tørr ikke håpe på noe:arghh: Noen som har noen tanker?
 

Vedlegg

  • 6BDF918A-D019-49A0-BA5B-EB046600CBB8.jpeg
    6BDF918A-D019-49A0-BA5B-EB046600CBB8.jpeg
    18 KB · Visninger: 73
Vi forsøker å bli gravid. Har fått påvist pcos, så derfor har jeg nå prøvd min første runde med Letrozol og Ovitrelle. Jeg testet hver dag fra 3dpo, og fikk svakere og svakere strek til 7dpo, da var den hvit i 2 dager. 9dpo antydet jeg en svak strek, og streken har blitt litt sterkere for hver dag. Jeg er i dag 11dpo og fikk nettopp positiv på Clearblue digital:D Kan det fortsatt være sprøyta som gir falsk positiv? Jeg tenker jo at den har gått ut siden jeg fikk negative tester for noen dager siden... Er så spent, og tørr ikke håpe på noe:arghh: Noen som har noen tanker?
Jeg er bare på første runde med ovitrelle selv så har ingen erfaringer. Men står jo at den skulle være ut av kroppen innen 10 dager og når du i tillegg fikk blank før strek, og positiv digital så sent så tror jeg ABSOLUTT du er gravid!!:woot::Heartred

Gratulerer!!:happy093
 
Last edited:
Vi forsøker å bli gravid. Har fått påvist pcos, så derfor har jeg nå prøvd min første runde med Letrozol og Ovitrelle. Jeg testet hver dag fra 3dpo, og fikk svakere og svakere strek til 7dpo, da var den hvit i 2 dager. 9dpo antydet jeg en svak strek, og streken har blitt litt sterkere for hver dag. Jeg er i dag 11dpo og fikk nettopp positiv på Clearblue digital:D Kan det fortsatt være sprøyta som gir falsk positiv? Jeg tenker jo at den har gått ut siden jeg fikk negative tester for noen dager siden... Er så spent, og tørr ikke håpe på noe:arghh: Noen som har noen tanker?

jeg har tatt ovitrelle 3-4 ganger og for hver syklus så tok det en dag ekstra før den var ute av kroppen. Minste var på 10 dager. Om du har hatt negativ test i 2 dg til dpo 9 så antar jeg du er gravid nå ♥️♥️♥️
 
Ååå, dette er så spennende!! Tusen takk for tilbakemeldinger, jeg håper virkelig at det gikk denne gangen:D:D:D Jeg får ta en ny test på ikm, krysser fingrene:happy093
 
Testet i dag, etter 14 dager, og staven er sterkere i tillegg til ny positiv digital cb. Såå da vil jeg påstå at jeg er gravid!:D:D:D
 
Testet i dag, etter 14 dager, og staven er sterkere i tillegg til ny positiv digital cb. Såå da vil jeg påstå at jeg er gravid!:D:D:D


Gratulerer så mye :love7
 
Back
Topp