Når er hormonene på sitt «værste» ?

Juniivfspire

Flørter med forumet
JuniJubel2021
er 10+2 i dag og kjenner følelsene sitter utpå kroppen. Dette er veldig unaturlig for meg... veldig ulikt fra hvordan jeg er til vanlig:shy: Ikke det at jeg ikke er et følelsesmenneske, men føler jeg har mer kontroll over meg selv til vanlig.
Er det noen spesielle uker dere har følt dere har vært ekstra hormonell eller har det vært jevnt likt? Hehe.
Her kommer tårene veldig fort nå og føler meg rett og slett veldig trist og sliten...
 
hCg nivået i blodet har normalt en jevn stigning i svangerskapet frem til 8-10 uker. Det er veldig store variasjoner i hCG nivået hos den enkelte gravide

mens FHI sa muligens 8-11
 
Når du når uke 10 vil morkaka ta over mesteparten av hormonproduksjonen, morkaka vil legge det meste på eit stabilt nivå resten av graviditeten så det KAN stabilisere seg meir framover (humør og følelser og slikt altså). Men alle reagerer ulikt, og nokre reagerer sterkt gjennom heile graviditeten :) kroppen går og gjennom ein stor omveltning og masse skal falle på plass. Men mest sannsynlig vil det bli bedre for deg iløpet av dei neste vekene nå ❤
 
Back
Topp