når er fristen for å sende inn G-blanketten til lånekassen??

Tullatu

Forelsket i forumet
nei jeg har ikke ordnet det enda...[&o]

delvis fordi jeg ikke sendte inn navne registreringen før for en uke siden, så vi har ikke fått fødsels attesten enda... så må jeg også ordne med denne permisjons bekreftelsen fra skolen....

men jeg har på en måte fylt ut G blanketten, fått tak i de tre siste lønnslippene til samboer, så venter bare på fødselsattesten, så skal jeg dra innom skolen å hente permisjons bekreftelsen

.....men må den sendes inn senest tre mnd, eller var det 6mnd etter fødsel for å kunne få tilbakebatalt det ekstra beløpet for de mnd?

får nå bare det "vanlige" LÅN/stipendet på ca 6500 i mnd

Man har jo 6mnd på å sende inn navnebekreftelsen, så jeg kan ikke forstå at vi må sende inn G-skjemaet før det! Mitt ligger på stuebordet her, og skal sendes inn snart! Bare sambo som er så forbanna smart at han kaster lønnsslippene sinde..! Så han må få tak i nye! [:)]
Men får vi etterbetalt det vi evt har gått glipp av, etter de har sjekka inntekten til bf? For ifølge lånekassen.no skal jeg ha mellom 8000-10300 i mnd eller noe, og nå får jeg bare 6500!

Husker ikke helt jeg, men man har relativt god tid på seg [:)]

inntekt til barnefar er vel en 32000 før skatt, så får vel mellom 8000-10300 her og, regner med at jeg får litt mindre siden han tjener så masse, men det er jo litt mer an hva vi får nå uansett
[:D]

Back
Topp