Når er første skoledag hos dere ?

22.august
 
18
 
Mandag 22.8 i år. Sen start
 
22.August.
 
Har ingen skolebarn enda, men jeg har første skoledag den15., jammen meg bare ei uke igjen av ferien :eek:
 
22.08 :)
 
Dere som starter midt i uka; når er planleggingsdagene?
Jeg mener, rart at skolen starter opp på torsdager...
 
15 august. Videregående
 
Har ikke skolebarn selv, men er lærer. Vi har planleggingsdag mandag (15.8), tirsdag (16.8), onsdag (17.8), og skolestart torsdag (18.8) :)
Min samboer er også lærer, selv er jeg barnehagelærer. Vi har p-dager onsdag 17, torsdag 18 og fredag 19, skolestart 22 ;-)
Skolen har i tillegg tirsdag tirsdag 16.

Rart at det er så mange varianter rundt om.
 
Min samboer er også lærer, selv er jeg barnehagelærer. Vi har p-dager onsdag 17, torsdag 18 og fredag 19, skolestart 22 ;-)
Skolen har i tillegg tirsdag tirsdag 16.

Rart at det er så mange varianter rundt om.
Det varierer det ja, har jo også med hvor lange ferier de har resten av året for antallet dager i året skal gå opp, men forskjeller mellom kommunene vil det være.

Bhg hos oss har p-dag 17. August.
Sfo har 17-18-19.
Skolen vet jeg ikke, regner med de driver planlegging, men oppgitte planleggingsdager på skoleplanen har de ikke i august. De opplyser bare om de som er etter at skolen har startet. Er det ikke fem i året eller noe sånn, (disse inneklemte dagene, og sånn)
 
Dere som starter midt i uka; når er planleggingsdagene?
Jeg mener, rart at skolen starter opp på torsdager...

I bhg her er det sommerbhg mandag 15, pldag tirsdag og onsdag, oppstart torsdag.. Skolestart er også torsdag!
Her pleier det å være oppstart på mandager, men noen år er det midt i uka! Jeg liker det dårlig mtp tilvenningen...
 
Back
Topp