når er en mann, en tøffel?

ms.bonita

Gift med forumet
jeg syns vi har det stort sett bra med vår fordeling av frittid ,men dette er det visst bare jeg som syns.[8|] det meste av kamerater,bror og han sjøl syns han er en tøffel.  hører med til saken at vi er de eneste som har barn og en god del av kamerater + broderen er singel.[8|]

så da lurer jeg på, hva er deres definisjon av når en mann er en tøffel?

Når han ikkje har eigne meiningar, ingen ambisjonar, ingen nevneverdig eigenvilje..[8|]

ORIGINAL: Bare Kari

Når kona snakker for han, sier hva han mener, legger ord i munnen på han og nekter han sine egne meninger.

ORIGINAL: Hulder

Når han ikkje har eigne meiningar, ingen ambisjonar, ingen nevneverdig eigenvilje..[8|]

signerer

ORIGINAL: Hulder

takk!!! det er dette som er min definisjon av ordet også! neida, for dei som singel så er det med en gang han ikkje gjør det dei vil hele tida! og at jeg får viljen min hele tida også. hmm.. ja sikkert,jeg velger å sitte hjemme flere kvelder på rad,alene[8|]    klager egentlig ikke på å vere alene hjemme,men dei ser det ikke fra min side i det hele tatt[8|]

Takk for svar!

Back
Topp