Når er din neste kontroll og hva skal du der

enda.en.skatt

Elsker forumet
*MIA*
Og hvor mange kontroller har du hatt så langt?

Min neste kontroll er alt på mandag. Vært på tre ultralyder og to legetimer. En for å få sykemelding og en svangerskapskontroll.
På mandag skal jeg for å forlenge sykemelding, ta nye stoffskifteprøver og ta diskutere veien videre (risikosvangerskap).
 
Min neste kontroll er nå for 10 min siden. Haha legen er forsinket [emoji23] Vanlig svangerskapskontroll. Neste tar jeg hos jordmor tenker jeg [emoji4]

Har vært på til i uke 9. Skal igjen 12.10 [emoji4]
 
Om ett par uker, skal til jordmor.
Har vært på 3 ultralyder og første svangerskapskontroll til nå :)
 
Vært på 3 TUL.. En svangerskapskontroll, neste er nå på tirsdag for å gå gjennom blodprøve svarene. Og nå er jeg på vei til jordmor en tur..
 
Om 2,5 uke skal jeg på ultralyd. Dagen etter skal jeg til jordmor. Fra før har jeg hatt 3 ultralyder og første kontroll hos lege.
 
Organrettet UL om 5 dager! Hos privat gyn.
Deretter legetime dagen etter det, med blodprøver og celleprøve.
 
Har vært på en TUL i uke 6+0, en time hos jordmor og en kontroll hos fastlegen til nå.
 
Skal på organrettet ul om to uker. Er på ferie og får derfor ikke sjekket postkassen, men venter spent på innkallelse til oul. Får også oppfølgning poliklinisk på det skrivet og lurer sånn på når jeg skal inn neste gang.. hos legen føler jeg at jeg er hele tiden med sykemelding, men føler meg bedre og tror jeg begynner å bli klar til å jobbe igjen. Da blir det hvertfall mindre legetimer etterhvert forhåpentligvis.
 
Vært på tul, skal på en til i midten av oktober og første svangerskapskontroll i slutten av oktober. Er da rundt 14 uker.
 
Alle som har fått oul, hvor lenge måtte dere vente fra 1. Svangerskapskontrollen? Er blitt henvist av lege til oul for 2 uker siden og oppfølgning pga bmi for 6 uker siden men ikke fått svar på noen og de ligger ikke som åpne henvisninger på helsenorge. Har det skjedd noe feil tror dere eller er jeg bare utålmodig?
 
Alle som har fått oul, hvor lenge måtte dere vente fra 1. Svangerskapskontrollen? Er blitt henvist av lege til oul for 2 uker siden og oppfølgning pga bmi for 6 uker siden men ikke fått svar på noen og de ligger ikke som åpne henvisninger på helsenorge. Har det skjedd noe feil tror dere eller er jeg bare utålmodig?
Søkte selv da jeg vil på ABC på Ullevål :) Det tok under to uker fra jeg sendte brevet. Erindrer samtidig at det tok lengre tid da jordmor søkte i forrige svangerskap.

Det med åpne henvisninger avhenger av hvor i landet du bor. Er vel bare Vest og Nord som har det.
 
Skal på TUL på mandag. Om den går bra skal jeg få sost meg til å sette opp første svangerskapskontroll. Var innom fastlegen for henvisning for noen uker siden så føler ikke det er så hast.
 
Var i uke 5+5 for å få utskrevet resept på blodmålingsutstyr.
Skal nå mandag 1.oktober på TUL (12+2) privat.
Og torsdag 11.oktober på første ordentlig kontroll hos legen (13+5). Da er det vel blodprøver, urinprøve, hjertelyd etc.
 
Første og eneste kontrollen jeg har vært på skal jeg på onsdag, er da i uke 12. Litt usikker hva jeg skal, blodprøver og urin hvertfall, vet bare at legen sa det er en dobbeltime.
 
Fikk akkurat SMS at jeg har fått time poliklinisk! Trodde det var så lenge til, men nå blir det ul allerede på tirsdag! Kjenner jeg ble litt nervøs nå. Ble liksom litt mer virkelig at det er en baby inni der.
 
Ikke fått time før 21.11 - altså i uke 20. Kun fastlegen for diabetes jeg har fra før, så ingenting rettet mot svangerskap. Er det litt sent? Kun vært hos fastlegen og tisset på en test, that's it. Noen med erfaring der? Burde jeg før?
 
Eg har vore på 2 TUL.
Ikkje vore til lege eller jm enno.
Skal til jm for første kontroll på torsdag. Då er eg 13+3. Så blir det blodprøver uka etter, når eg har en fridag :p
 
Back
Topp