• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Når er det..

x1xkatrine_w

Glad i forumet
morgen i huset hos dere? her sover små gulla til 9-10.30. er ganske fornøyd med det siden jeg ikke er veeeldig gla for å stå opp før kl 8[:D]

julian har begynt å våkne i 8-tida. da gir jeg han mat i mørket slik at han tror det fortsatt er natt, og så sovner han igjen nesten med en gang. jeg står som regel opp da, for da har jeg en time for meg selv før han våkner igjen kl 9-.

pleier å stå opp 9ca...

her er det morning mellom halv seks og sju[&:]

her er det morgen mellom åtte og ni..

her starter morroa rundt 9-10, men noen ganger tidligere og andre ganger seinere....[:)]

Alt fra 7.8.30 er det morgenen her...

Som oftest starter morgenen en gang rundt 7.30 - 8.00. Men de siste dagene har vært litt slitsomme med middagsbesøk og nye ansikter hver kveld, så da har Leopold sovet til rundt 9 istedet[:)] Blir nok 7.30 igjen imorgen tenker jeg[;)][8D]

Hun våkner ca 7.30, får mat, og sover igjen til 9-9.30. Da står vi opp og koser oss, før hun blunder igjen i 10.30-tiden.

ORIGINAL: Jm84

9-10 tiden pleier vi å stå opp[;)]

samme her. 

Står opp mellom 8 og 9, og da er lilletupp lys våken og smiler og styrer på. Så går det en halvtime til hun slokner under babygymen til hun vil ha frokost i 10-tida[:)]

ORIGINAL: Cile_mor

her starter morroa rundt 9-10, men noen ganger tidligere og andre ganger seinere....[:)]

signere den[:D]
akkorat samme greia her[:D]

Back
Topp