Når er det?

Ønsker<3

Elsker forumet
Opptelling på denne konkuransen da? Bruker ikke de å være optelling innimellom så vi får vite hvordan vi ligger ann og slikt?

Ja hadde vært greit å fått en pekepinn på hvordan vi ligger ann, tro ikke vi ligger sånn kjempe godt ann? Jeg vet jo ikke engang om jeg fikk være med, meldte jo meg på en par timer for sent, men var noen andre som skreiv at hun hadde fått beskjed om at de gjikk greit :) så håper jeg er med ;)

Jeg har ennå ikke helt forstått konkurransen. Innlegg pr medlem som gjelder eller totalt innad i gruppa? Siste blir jo urettferdig.

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Jeg er ikke sikker jeg heller på hvordan de blir reknet! Vi får bare vente å se:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det har jeg også lurt på!! Skjønte ikke helt det der gange innlegg greiene..

Håper det blir opptelling snart ja! Har heller ikke helt skjønt hvordan det fungerer denne gangen

Satser på opptelling idag da, for de har vell vært sånnt skravle så mye dere kan døgn nå?

Satser på opptelling idag da, for de har vell vært sånnt skravle så mye dere kan døgn nå?

Oi var det i dag? Uff gi startskudd neste gang slik jeg får det med meg :p

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Husker ikke hvor eg leste det;p skal se om jeg finner igjen tråden de sto i :)

Har heller ikke skjønt helt hvordan dette funker, men så har ikke jeg fått bidratt så mye siden jeg har jobbet hver dag omtrent :P

Back
Topp