Når er det vi skal begynne å knipe?

Lille spire nr. 2

Forelsket i forumet
Hele svangerskapet eller? Jeg må ærlig innrømme at jeg har vært elendig på å knipe etter fødsel, og er redd jeg får svi for det når nr. 2 kommer:wacky: Så, er det bare å sette igang? Husker ikke fra sist.. Men det er vel aldri dumt å trene seg uansett. Så kniiiip damer!;)
 
Husker vi hadde en knipetråd på forumet da jeg var gravid med vesla. På den måten ble vi påminnet om å huske å knipe, men husker ikke når vi begynte med det [emoji85]
 
Hele svangerskapet eller? Jeg må ærlig innrømme at jeg har vært elendig på å knipe etter fødsel, og er redd jeg får svi for det når nr. 2 kommer:wacky: Så, er det bare å sette igang? Husker ikke fra sist.. Men det er vel aldri dumt å trene seg uansett. Så kniiiip damer!;)
Vi skal jo alltid knipe, gravid eller ei! ;)
Men desto viktigere når man har blitt gravid.
Finnes flere bra apper for dette, søk på Kegel i app-store :)
 
Knipe skal man alltid visstnok hehe. Men jeg er sløøøøøv! Jeg blir nok den 50-åringen med tena i trusa i tilfelle lekkasje... :wideyed:
 
Nå går det greit å knipe, men syns det er så vemmelig i tiden etter fødsel... husker JM på fødsel 2 maste om hvor viktig d var. Livredd for å bli vidåpen etter fødsel 3 :confused:
 
Nå går det greit å knipe, men syns det er så vemmelig i tiden etter fødsel... husker JM på fødsel 2 maste om hvor viktig d var. Livredd for å bli vidåpen etter fødsel 3 :confused:
Ja, det var ekkelt etter fødsel, redd noe skulle falle ut eller no, haha!:nailbiting: Så jeg var sikkert flink mellom 3. og 4. måned etter fødsel, så har jeg ikke vært så flink etter det.. Nå kommer jeg på det sånn av og til, kniper noen ganger og så går det uker til neste gang:happy8 Må SKJERPE meg.
 
Back
Topp