når er det vanlig

tojenter

Forumet er livet
å begynne med stol til barna???

Slik tripp-trapp stol?? Jeg tenker at man kan ikke begynne med det før barna kan sitte selv eller???? [8|]

En venninne av meg har nettopp begynt, datteren er ett halvt år. [:D] (og sååå skjønn!) husker ikke når jeg satt Emil i stol...[&o]husker så lite fra han var baby.

har ikke tenkt å begynne med den enda... men bare lurte på når det er vanlig å begynne med det. Men høres jo logisk ut å vente til barnet kan sitte selv[:D]

ORIGINAL: ainakor79

har ikke tenkt å begynne med den enda... men bare lurte på når det er vanlig å begynne med det. Men høres jo logisk ut å vente til barnet kan sitte selv[:D]

Det er nok "korrekt" å vente til de kan sitte pga ryggen.... Vi begynte så smått litt tidligere...[8D] 

ORIGINAL: maoam

ORIGINAL: ainakor79

Det er nok "korrekt" å vente til de kan sitte pga ryggen.... Vi begynte så smått litt tidligere...[8D] 

Ifølge kiropraktoren til Nathan er det ikke noe videre pes i forhold til ryggen å la de sitte selv (om det ikke er overdrevent mye da) men kan minske sjangsen for at de krabber-og det er jo veldig viktig i utviklingen av hjernen. Men vi kjøpte høystol i helga vi da, sånn hvit plastdings fra IKEA med pute (skal ha tripptrapp når han blir større så vil ikke innvestere mye i høystol) og han sitter som en prest i den! Får lov å sitte i den når han får kveldsgrøt og av og til når vi spiser....pappan spiser bare hjemme et par ganger i uka og da er det kos om alle kan sitte rundt bordet....

vanleg sittestol som ein har atmed bordet begynte ikkej vi med før rundt 5 6 mnd,men vippestol har vi allereie begynt med, lar han sitte på fanget og i den men ikkje så lenge i gangen da..dessuten gir dei beskjed om når dei vert sletne.

Back
Topp