når er det vanlig at man begynner å få melk i brystene??

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
jeg er 26+2 dager nå jeg har enda ikke tegn til noe melk i brystene.
6 år siden sist jeg fikk lillegutten min ;)

Sniker litt fra Juli-13 .. Det er absolutt ikke noe alle får .. Jeg er selv 38+1 og ikke noe som tilsier at den kommer før lille er født :) så dere må for all del ikke vente på den :)

jeg har ikke noe melk i brystene. det hadde jeg ikke før jeg fikk gutten min heller. altså da kom melken i løpet av den dagen eller dagen etter.
det er like normalt som de som begynner å lekke omtrent fra dag 1 og sier ingenting om du vil ha nok melk eller ikke:-) jeg er egentlig bare glad til da og slippe å lekke melk i ukesvis før jeg har baby:-)

Jeg tror det er like vanlig å få tidlig som å få sent/etter at babyen er født :) Jeg kan såvidt få ut dråper, men renner ikke (noe jeg er glad for) :) Er likt som med de to andre og jeg har hatt godt med melk (men den har komt når de begynte å suge) :)

Jeg er 24 uker og klarer nå så vidt å klemme ut en dråpe hvis jeg prøver, men det er alt. Og det er likså greit :) Er bare glad det ikke flommer allerede ja, regner med det setter i gang i dagene etter fødsel?

Jeg lekker som en sil, men på natta. Så pris dere lykkelig for at det ikke er noe særlig enda. Jeg våkner av det!

Er i uke 23 og lekker som en sil.. Sånn var d sist og! :) men tror alt er normalt! :) bpde sent og tidlig :)

Jeg er 29+5, og jeg kan såvidt presse ut en blank dråpe om jeg prøver. Fikk ingenting med nr 1.

27+3 og kan klemme ut en dråpe eller to fra den ene puppen :P Men lekker ikke og er glad for det :) Melka kommer når babyen er født uansett :)

Jeg er 27+5 og lekker mye. Må bruke innlegg hele tiden. Måtte begynne med innlegg for ca 3-4 uker siden. Virker som det er like vanlig å få det tidlig som sent :D

Back
Topp