Når er det vanlig at kvalmen avtar?

RakkerNr3

Andre møte med forumet
Hei,

Vet dere når det er vanlig at kvalmen avtar? Vet det er mange som er kvalme lenge, men det er vel en bestemt uke hvor de fleste begynner å føle seg bedre?

Dette er nytt for meg også. Håper det blir rundt uke 12, det er hva jeg har hørt også. Men det er vel individuelt?

Det varierer nok. Jeg hadde det over halve svangerskapet med forrige

Takk for svar! Uke 12 føles som en evighet til Hadde håpet det var før Er nå 8+3. Hadde ikke så mye kvalme i mine to forrige svangerskap.. Godt dette er siste gangen! Får bare bite tenna sammen de siste ukene...

Takk for svar! Uke 12 føles som en evighet til Hadde håpet det var før Er nå 8+3. Hadde ikke så mye kvalme i mine to forrige svangerskap.. Godt dette er siste gangen! Får bare bite tenna sammen de siste ukene...
Samme her, ingenting med de 2 første men skikkelig nå, og er bare 6+5 :sad010

Min avtok i uke 10 sist, den var der, men ikke like intens :)

Min kvalme avtok når lille var ute forje gang. Har kommet skikkelig nå, 7+4... Føler som jeg må kaste opp ved hver lille bevegelse :p men må ikke kaste opp.. Bare utrolig uvell!

Sist svangerskap begynte jeg å bli kvalm i uke 10 som varte frem til uke 30 :laughing002

Nå er jeg ikke kvalm i det hele tatt, men den kan jo bare plutselig dukke opp :P

Men en venninne av meg som har vært gravid noen ganger så slutta alle i uke 12-13.

Er 9+1 nå og det føles som at kvalmen begynner å slippe taket nå ;) Jippi - endelig kunne gjøre noen annet enn å bare være på jobb og ligge i senga!

Back
Topp