Når er det tidligste dere tester positivt?

Persillebrille

Elsker forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Septemberbarna 2019
Novemberbarna 2021
Sniker meg inn her med et spørsmål:angelic:
Er på første IVF forsøk og mister håpet.

9 dpo testet jeg i dag negativt med billigstrimmel (10 ml/u).
Lurer da fortsatt på om alt håp egentlig er ute.

Hva er det tidligste dere gravide testet positivt?
 
Sikker på det ikke var ovitrellesprøyta som gjorde utslag? For de aller fleste fester ikke egget seg før det blastocyst..
Jeg har ikke tatt noen sprøyter. Men testet med eggløsningstest. Har testet positivt 9 DPO i tidligere svangerskap. Men hva vet jeg, en viss feilmargin kan det jo være. Strek var det i allefall 6-7 DPO nå er jeg 12 uker (vært på UL 3 ganger og gyn er enig med meg p eggløsningsdagen).
 
Jeg har ikke tatt noen sprøyter. Men testet med eggløsningstest. Har testet positivt 9 DPO i tidligere svangerskap. Men hva vet jeg, en viss feilmargin kan det jo være. Strek var det i allefall 6-7 DPO nå er jeg 12 uker (vært på UL 3 ganger og gyn er enig med meg p eggløsningsdagen).
Ser nå at mitt svar ikke helt passer her inne! Beklager. Ønsker uansett lykke til!:)
 
Testet positivt 9dpo etter fersk forsøk. Men som andre sier det er tydelig tidlig og du kan få positiv senere og.
 
Når jeg hadde ICSI ble aldri testene negative men det begynte å snu på testene 8 dpo. Nå sist fikk jeg en ganske synlig men svak strek 9 dpo.
 
Når jeg hadde ICSI ble aldri testene negative men det begynte å snu på testene 8 dpo. Nå sist fikk jeg en ganske synlig men svak strek 9 dpo.
Det skjønte jeg ikke:oops:
Tok test i går, 12 dpo. Også negativ:(
 
Testene ble aldri helt negative etter ovitrelle før de snudde og ble sterkere hvis du skjønte nå? Mens nå sist når jeg ble gravid uten hjelp testet jeg positiv 9 dpo
Gratulerer!
Ble gravid selv med Ovitrelle støtte før IVf. Opplevde også at g-testene aldri ble negative før de startet å øke. Tror jeg kunne se endring 10 dpo den gang.
 
Jeg satt inn 5 dagers på mandagen, og testet svakt positivt på fredagen :happy090 er nå straks 25 uker <3
 
10 dpo med førstemann, fikk positiv 11 dpo nå, testet ikke før da :) Det endte desverre i sa..
 
10 dpo med fryst blasto (rd 5), streken var veldig svak, nesten usynlig. Testet med digital 11 dpo som også ble positiv :)
 
Testet positivt 11 dpo. På rugedag 8 med et 3 dagers frysegull<3
 
Back
Topp