Når er det tidligeste man....

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
....kan se noe på ul, vil gjerne bestille tidlig ul, men samtidig vil jeg jo ikke komme, og så ikke se noe som helst, fordi det er for tidlig. Er jo litt kjipt, siden man må betale en del.

Noen som har en anelse...?

Gyn sa til meg at det var smart å vente til uke 7, for er man kortere på vei enn man tror så blir man bare unødvendig bekymret hvis man ikke ser hjertet slå [:)]

Stemmer med uke 7. Jeg er 7 fullgåtte uker når jeg skal på ul neste uke, og gyn mente det burde gå bra[:)] Jeg ser du er fra Rogaland. Da vet du sikkert at det er to jordmødre i Stavanger som tar ul. Det koster 500 kr

Kan ta innvendig i uke 6. Det gjorde jeg en gang. Men jeg vil ikke anbefalle innvendig. Da er det bedre å vente til 7-8-9 når man kan se med utvendig=)

ORIGINAL: bridgemamma

Stemmer med uke 7. Jeg er 7 fullgåtte uker når jeg skal på ul neste uke, og gyn mente det burde gå bra[:)] Jeg ser du er fra Rogaland. Da vet du sikkert at det er to jordmødre i Stavanger som tar ul. Det koster 500 kr

Tenker du på dem uti stavanger sentrum? Eller noen nærmere jæren? :)

Kari Utne er på Bryne[:)]

ORIGINAL: Jaybird

Kan ta innvendig i uke 6. Det gjorde jeg en gang. Men jeg vil ikke anbefalle innvendig. Da er det bedre å vente til 7-8-9 når man kan se med utvendig=)

Jeg hadde innvendig i uke 8 sist. De sa det ikke var noen vits i å ta utvendig så tidlig...

Jeg har spurt en jordmor klinikk her i byen, og de sa det ikke var noen vits før uke 6 el 7. Og de tar 500 kr for det. Og da mest sannsynlig måtte de ta innvendig. Så jeg tror jeg blir å bestille time der hos de. Syns det er verdt pengene, for å slippe å gå å bekymre seg. 

Tok sist i uke 6-7 og da ble det utvendig. Så godt med liv da, men det har vel med hvor du tar disse ul. Variasjon tror jeg. Men kari utne på bryne, noen som har nr hennes, og vet hvor mye hun tar ? [:)]

OI, trodde ikke en kunne se noe utvendig så tidlig!.. Kanskje jeg får utvendig UL når jeg skal på sykehuset, er da 8+2.. Kan en se et bankende hjerte da altså fra utsiden?

ORIGINAL: *Sperminator*

Tok sist i uke 6-7 og da ble det utvendig. Så godt med liv da, men det har vel med hvor du tar disse ul. Variasjon tror jeg. Men kari utne på bryne, noen som har nr hennes, og vet hvor mye hun tar ? [:)]

Ja husker ikke nøyaktig hvilken uke det var i, men mener det var tidlig i forløpet, fordi jeg blødde, hadde truende abort. Han hadde kun vanlig ul apparat denne legen, og vi så begge et hjerte som banket, og litt rykninger i "babyen"...men husker som sagt ikke nøyaktig hvilken uke dette var i.

Syns ikke det er så galt med innvendig ul heller, er jo som å få en liten dildo (ja, ærlighet varer lengst) oppi skjeden. Og det har vel de fleste vært igjennom [8D]

Innvendig er ikke så galt, er jo ikke noe vondt.. Men er det å ligge å skreve der og blottlegge seg totalt....!

Jeg hadde aldri vært til noe GU eller noe slikt før første UL i forbindelse med MA.. Glad jeg ikke visste på forhånd at jeg skulle få en stav putta langt oppi der, og ligge der å skreve...

ORIGINAL: MrsQuattro

Innvendig er ikke så galt, er jo ikke noe vondt.. Men er det å ligge å skreve der og blottlegge seg totalt....!

Jeg hadde aldri vært til noe GU eller noe slikt før første UL i forbindelse med MA.. Glad jeg ikke visste på forhånd at jeg skulle få en stav putta langt oppi der, og ligge der å skreve...

Det man ikke vet, har man ikke vondt av sies det [:)] Håper du slipper det igjen.

Back
Topp